משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור קיבל את תקציב תערוכת האלכוהול המקצועית BARMAN’S 2009, שתיערך ב-29.6.09-1.7.09 (ימים ב'-ג'-ד') בהיכל NOKIA בתל אביב.
לדברי אבי בן עמי, מפיק התערוכה, "מטרת התערוכה היא ליצור מפגש ישיר ומקצועי בין היבואנים והמפיצים לבין לקוחותיהם מתחום הברים והמסעדות, וכן להרחיב את החשיפה לתרבות השתייה המתפתחת בארץ, ולהציג מגמות וטרנדים מעולם האלכוהול והברים".
משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור הוקם בשנת 2000. המשרד מתמחה במגוון שירותי ייעוץ אסטרטגי, דוברות ויחסי ציבור ומייצג מגוון רב של לקוחות מתחומי העסקים והכלכלה, תרבות ואמנות חברה ובריאות. מודל העבודה שפיתחה דורית שמואלי בתחום התקשורת מציג איזון בין שלושה גורמים מרכזיים: הלקוח התקשורת והציבור.
בין לקוחות המשרד נמנים: יקב דלתון, יקב כרמי יוסף-ברבדו, יקב צרעה, תחרות אשכול הזהב, תחרות Best Value 2009, תערוכת האלכוהול Barman's 2008, צוותא - מועדון לתרבות מתקדמת, תיאטרון הפרינג' של צוותא, מישהו מאחורי - הצגת יחיד של דובל'ה גליקמן, ניהול נטו - מנהלי כספים, Archijob - פורטן, סטודיו ומרכז למעצבים, אדריכלים ומתכננים, Wiser - קופות גמל, קרנות פנסיה וקרנות השתלמות, שירת העצבים - מופע סאטירי של אפרים סידון, ועוד.
אתר האינטרנט של משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור:
www.doritshmuelli.co.il.