X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מפעל הפיס
▪  ▪  ▪
[צילום: אלי אטיאס]

נבחרת כוכבי סוכנות לוק, תוביל את הקמפיין החדש למותג חישגד של מפעל הפיס.
מדובר בקמפיין הגדול ביותר מבחינת מקבץ הכוכבים המשתתפים בו - אנחל בונני, רותם סלע, שרי גבעתי סיוון קליין, אורן תורג'מן וטל אלון. הקמפיין יעלה היום לאוויר בערוצים 1, 10, 2 ו-24, בבתי הקולנוע, בנקודות המכירה ובאתרי אינטרנט באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. עלות השקעה בקמפיין כארבעה מיליון שקלים.
המסר העיקרי של הקמפיין הוא: "נכון, לא תוכל להגשים את כל הפנטזיות והחלומות שלך, אבל עם חישגד תוכל להגשים לפחות חלום אחד שתמיד רצית". אסטרטגיה זו באה לידי ביטוי בשני סרטוני פרסומת בהשתתפות שישה מהכוכבים הנחשקים ביותר בישראל.
דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק ומכירות, מפעל הפיס: ההכנסות ממותג החישגד הסתכמו בשנה שעברה בכמיליארד שקלים, מדובר במותג בצמיחה שמיועד לקהל צעיר שרוצה לדעת, אם זכה ובכמה באופן מיידי ומבלי להמתין להגרלה שנערכת במועד קבוע. הקמפיין החדש והשימוש בטלאנטים צעירים ויפים, נועד לפנות לקהל צעיר שהזכייה בחישגד לא תשנה את חייו אך בהחלט תאפשר לו להגשים פנטזיה אחת שתעשה טוב.
ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק: "אנחנו שמחים שלסוכנות לוק יש את היכולת להעמיד קאסט כל-כך רחב של כוכבים מובילים, שמתאימים לצרכי קמפיין בכזה סדר גודל".
בסרט הראשון, מופיעים אנחל בונני, אורן תורג'מן וטל אלון כשיפוצניקים בדירה. כל גברת בישראל הייתה רוצה שהשלישייה המסוקסת הנ"ל תבצע שיפוצים אצלה בדירה ולכן במהלך השיפוץ היא מפנטזת ששלושת הדוגמנים משפצים לה את הבית. המסר הוא כי זכייה בחישגד אולי לא תוכל להגשים את כל החלומות, אבל בהחלט יכולה לאפשר לך את השיפוץ עליו חלמת.
על אותו רעיון מבוסס הסרט בכיכובן של רותם סלע, שרי גבעתי וסיוון קליין, המשמשות כמצילות בחוף הים על-פי פורמט משמר המפרץ. בחור על אופנוע ים טובע ושלוש הדוגמניות נחלצות לעזרתו. כל גבר בישראל היה רוצה שרותם סלע, שרי גבעתי וסיוון קלין יצילו אותו מטביעה בים. גם בסרטון זה המסר זהה, זכייה בחישגד אולי לא תוכל להגשים את כל החלומות, אבל בהחלט יכולה לאפשר לך את לרכוש אופנוע ים עליו חלמת.
סרטים אלו מחזקים את הקונספט של חישגד = אחלה כסף וחישגד יכול להגשים לך חלומות קטנים שתמיד רצית.

תאריך:  14/06/2009   |   עודכן:  14/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il