X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם TheMarker
▪  ▪  ▪

כינוס חווית לקוח של TheMarker ו-orange בשיתוף חברת פירמידה, הנערך זו השנה השלישית, יתקיים בבוקר יום ראשון ה-21 ביוני במוזיאון תל אביב לאומנות. הכינוס יעסוק במגוון אספקטים מקצועיים שיעניקו ארגז כלים ברור וממוקד לעוסקים בתחום, הן בתחום השירות החיצוני ללקוחות והן בתחום הפנימי, לעובדים. בכינוס ישתתפו דוברים מישראל ומחו"ל, שיתארו מגמות חדשות בתחום ויתנו כלים מעשיים.
בכינוס יתארחו פרופ' מרתה רוג'רס - מרצה בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת דיוק, מייסדת ושותפה בקבוצת Peppers & Rogers, שתרצה בנושא "לשבור את הכלים כדי להגיע למקסימום תמורה" וכן ז'וזה קראבליו - סגן נשיא לשיווק באמריקן אקספרס EMEA, שירצה על "חווית לקוח: העת להשקיע?"
בנוסף, ייערכו מגוון הרצאות וסדנאות בהשתתפות והנחיית בכירים, ביניהם דוד אבנר - מנכ"ל פרטנר תקשורת, מיכל אביחי - מנכ"ל ושותפה בפירמידה, אבי שומר - מנכ"ל צומת ספרים, הרצל עוזר - מנכ"ל HOT, חיים רומנו - מנכ"ל אל על, ריצ'רד האנטר - מנכ"ל נטוויזן 013 ברק ועוד.
לדברי טלי חרותי-סובר, עורכת מדורי יזמות קריירה וניהול TheMarker ועורכת כינוס חווית לקוח, "בימים אלה, בהם רב הנסתר על הנגלה ומודלים עסקיים משתנים חליפות, הופך תחום השירות וחווית הלקוח קריטי במיוחד. בארגונים רבים כבר הגיעו להכרה כי חווית הלקוח והשירות שמייצרים עבורו הינם ערכים בלתי נפרדים מהצלחתו העסקית של הארגון. הכינוס מאפשר למשתתפים לפגוש את מיטב המומחים בארץ ובעולם בתחום זה, שיעניקו להם ארגז כלים ברור וממוקד".
דוד אבנר, מנכ"ל חברת פרטנר ומנחה בכינוס, ציין כי "מעבר לכל טכנולוגיה, התרבות הארגונית ואיכות האנשים הם שעושים את השירות איכותי וקרוב יותר ללקוח. התרבות הארגונית חייבת לתמוך לחזק ולשמר את ערכי השירות וליצור חוויות שיפתיעו ויעמיקו את נאמנות הלקוח לחברה".
להרשמה: www.themarker.com/media09/shivuk/client.

תאריך:  14/06/2009   |   עודכן:  14/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il