X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרקס הפלאים
▪  ▪  ▪

"קרקס הפלאים" נוצר בעקבות ביקור שערכה הקבוצה בישראל ובעזה, בשנת 2005 במסגרת פעילות עמותת "ליצנים ללא גבולות" (Clowns without borders) - עמותה המארגנת הופעות ליצנות במדינות בהן יש קונפליקטים פוליטיים ומלחמות. בעקבות ביקור מרגש זה, החליטו יוצרי "לה בוסטרופדו" ליצור יצירה שתדבר על מלחמה, אבל בד-בבד תדבר על תקווה. הם בחרו לעשות זאת באמצעות מה שהם יודעים לעשות הכי טוב - אמנות הקרקס. ההצגה מתרחשת במחנה פליטים כאן, שם ובכל מקום אחר. מתוך רצון להעביר חוויה אוניברסלית של מדינות הנמצאות במלחמה. המשך מסעה של הקבוצה יהיה לרמאללה.
תקציר:
מחנה פליטים. מלחמת הישרדות בימים של אחרי המלחמה, שממשיכה להתקיים לא רחוק מהם... אנשים מתארגנים ומתמקמים, באים חדשים נרשמים. עכברושים ניצודים ומתארגנת תזמורת מאולתרת. הצורך לשרוד, גורם לכך שבובות ובני אדם מתחילים לדבר אלו עם אלה, עם הומור ואנושיות. שיחות על מפלצתיות, על הרואיות ועל פחדנות - וגם שיחות על תקווה.
על הבמאי - כריסטיאן כומין:
הבמאי של "לה בוסטרופדו", כריסטיאן כומין הוא גם סופר, מלחין ומנהל אומנותי של המרכז לאומנויות הקרקס בעיר טולוז - "Lido". הוא יוצר שיתופי פעולה אומנותיים. כתב וביים עם אנשים רבים הופעות רבות של קרקס ושל תיאטרון רחוב. ביניהם: "les Acrostiches" ,"Léonor Canalès" ,"les Pas en Rond" ,"les Skouts" ,"la Cie Singulière" ,"Triplex" ,"Tibo tout court" ,"Vis-à-vis" ,"Remise à 9, la Cie 111" ,"Vent
d’Autan" ,"Marie-Céline Daubagna" ,"les Singuliers" ," le petit Travers" ,"Alex Saintin" ,"les Dodder’s" ,"Pierrot le fou" ,"le Boustrophédon" ועוד.
עם קבוצת התיאטרון הנוכחית הוא עובד כשלוש שנים וזוהי ההפקה השנייה שלהם. בימים אלה הם עובדים על הפקה חדשה "מעשה בפסנתרן ובובה". משך החזרות לכל הפקה נמשך כשנה. ההפקה מיועדת לכל המשפחה, ולדברי הבמאי, ילדים הצופים במופע נותרים בסופו מלאי סקרנות וגם מבקשים לשוחח עם היוצרים בסיומו.
הפקה זו במשך שלוש השנים האחרונות הופיעה בפסטיבלים יוקרתיים בעולם, ביניהם "פסטיבל אביניון", שם זכו בפרס מיוחד, וכן בפסטיבל ברצלונה (2006), הפסטיבל העולמי לקרקס, פריס (2006) , פסטיבל מטאמורפוזה, רומא, איטליה 2007, פסטיבל לפנטומימה בספרד, ולנסיה 2007, פסטיבל ציריך 2008 ועוד ועוד.
  • 18 ביוני, חמישי בשעה 20:30;
  • 19 ביוני, שישי בשעה 21:00;
  • 20 ביוני, מוצ"ש בשעה 21:00;
  • 21 ביוני, ראשון בשעה 20:30;
הצגה ללא מילים לכל המשפחה. משך ההצגה: שעה ועשר דקות ללא הפסקה. מחיר כרטיס: 200 שקלים. הצגה לכל המשפחה, ילדים מעל גיל שמונה.
מן הביקורת: "קרקס הפלאים של לה בוסטרופדו הוא התגלית של Festival de mine de P'eriueux, עשיר בהרבה הפתעות נעימות. ריקוד עם אנרגיה יוצאת דופן. (Sophie Lesort).
ההפקות הקרובות במסגרת הפסטיבל: המלט (ליטא) 14-13 ביולי.

תאריך:  15/06/2009   |   עודכן:  15/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il