X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קמפוס שיאים
▪  ▪  ▪

קמפוס שיאים, המרכז להסמכות בספורט ובתנועה באוניברסיטת תל אביב, מרחיב את פעולות ההסמכה ופותח שש שלוחות חדשות ברחבי הארץ: באר שבע, אשדוד, מטולה, קרית מוצקין, רמת יוחנן ורמת הדסה. ההשקעה בהקמת השלוחות מוערכת בכשני מיליון שקלים.
לדבריו של ד"ר ברק ירוחם, יו"ר קמפוס שיאים: "במהלך השנה קיבלנו פניות מכל רחבי הארץ, להקים שלוחות של קמפוס שיאים גם בפריפריות. החלטנו להרחיב את פעילותו של מרכז ההסמכות ופתחנו שלוחות חדשות על-ידי שיתוף פעולה עם גורמים מקומיים. הקורסים מועברים על-ידי מיטב המאמנים והמדריכים בארץ ומאושרים על-ידי חוק הספורט. השלוחות החדשות ישמרו את הייחודיות של קמפוס שיאים, המבוססת על מקצועיות, שירות ושמירה על שביעות רצונם של התלמידים".
"היום, כתמיד, הקהל הרחב מחפש לרכוש מקצוע חדש בזמן קצר", ממשיך ד"ר ירוחם. "מגוון רחב של קורסים מקצועיים בתחומי הספורט והתנועה, יוכל להכשיר במקצועות מבוקשים בשוק העבודה ויפתח אפשרויות תעסוקה נוספות. לבוגרי הקורסים תוענק תעודת מדריך/מאמן של קמפוס שיאים, באישור מנהל הספורט, והם יוסמכו לעסוק בתחומם על-פי חוק".
שלוחותיו של קמפוס שיאים מציעות מסלולי הכשרה ייחודיים להדרכה במקצועות הספורט הבאים: חדרי כושר, מחול אירובי ועיצוב הגוף, כדורגל, כדורסל, תריאטלון, טניס, כדוריד, שחייה, רכיבה מערבית, כדורעף, ג'ודו, קראטה, טאקוואנדו ומפעילי בריכות שחייה.
אודות קמפוס שיאים
קמפוס שיאים, מרכז להסמכות מדריכים ומאמנים בספורט ובתנועה באוניברסיטת תל אביב, משמש כפלטפורמה מרכזית ואיכותית לסטודנטים, צעירים ולחובבי פעילות גופנית המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחום הספורט והתנועה והמעוניינים לקבל תעודת הסמכה מוכרת מטעם המדינה, שתאפשר להם להשתלב במעגל העבודה ו/או להרחיב ידיעותיהם וכמו-כן להעניק להם כלים איכותיים לביצוע מקצועי ונכון יותר של האימון הגופני.
קמפוס שיאים מכשיר מדריכים ומאמנים בספורט העממי (מדריכי חדרי כושר ומדריכי מחול אירובי) והספורט התחרותי (מדריכי טריאתלון, שחייה, כדורגל, כדורסל, טניס). כמו-כן מציע בית הספר מגוון רחב של קורסים בתחום התנועה והמחול, השייט, 4X4, קורסי העשרה בתחום הבריאות. קורסים מקצועיים, איכותיים המשלבים חוויה ספורטיבית עם תכנים ברמה הגבוהה ביותר ומרצים מן השורה הראשונה.
בקמפוס שיאים לומדים כ-2,000 סטודנטים וכ-10,000 בוגרים, הנמצאים בקשר מתמיד עם בית הספר לקורסי המשך וקורסים משלימים אחרים.

תאריך:  17/06/2009   |   עודכן:  17/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il