לאחר מכרז בין ארבעה משרדים, בחרה האוניברסיטה הפתוחה בגלר-נסיס. הזכייה בתקציב באה בעקבות מכרז שבו שיתפו פעולה באופן מלא משרד האוף-ליין, גלר-נסיס עם ארק אינטראקטיב, סוכנות האינטרנט גם היא מקבוצת פובליסיס ישראל.
במסגרת המכרז התמודדו המשרדים עם בריף שמטרתו שיפור תדמית האוניברסיטה הפתוחה בקרב תלמידים ומעסיקים. האוניברסיטה הפתוחה הינה האוניברסיטה הגדולה בישראל עם כ-45 אלף סטודנטים בתארים שונים.
בימים אלו עולה קמפיין פרסומי ראשון לפתיחת ההרשמה ל-2010.
יאיר גלר מסר בתגובה, כי הוא רואה באוניברסיטה גורם חשוב בעל הישגים כבירים בתחום האקדמאי המיועדת לכלל הציבור בישראל, מוסד הראוי להערכה ציבורית רבה ועל-כן, הוא רואה אתגר בקידום מעמדה הנתפס של האוניברסיטה.