X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פוליקום
▪  ▪  ▪

פוליקום, החברה המובילה בעולם בפתרונות תקשורת של נוכחות מרחוק, וידיאו ודיבור, השיקה היום את המערכת הבסיסית החדשה של ועידת וידיאו, Polycom HDX 6000™. המערכת המלאה Polycom HDX 6000 מספקת את חוויית UltimateHD™ של Polycom עם וידיאו ברמת High Definition ‏(HD), קול ויכולות של שיתוף תוכן.
המערכת החדשה Polycom HDX 6000 היא מערכת HD מלאה במחיר שמוחזר במהירות על-ידי ביטול נסיעות עסקיות ספורות בלבד. Polycom ממשיכה להרחיב את המערכות שלה, ומספקת אפשרויות נוספות לצורכי פריסה נרחבת ולצורכי ארגונים קטנים יותר שרוצים למנף את יתרונות הנוכחות מרחוק.
מערכת Polycom HDX 6000 מספקת איכות וידיאו HD של 720 פיקסל (‎1280 X 720) בקצב של 30 מסגרות לשנייה (fps) החל ב-832 Kbps בלבד, כמו-גם וידיאו באיכות DVD ‏(‎704 X 576) בקצב של 30 מסגרות לשנייה החל ב-256 Kbps בלבד. החוויה משופרת באמצעות איכות שמע סטריאו HD שמאפשרת שיחות דו-כיווניות טבעיות (Polycom 22 kHz HD Voice in StereoSurround™) וגם הודות ליכולת של המשתמשים לשתף עבודה חיונית ב-HD, כולל סרטים, גיליונות אלקטרוניים, מצגות, תמונות, או פריטים פיזיים כגון ברקודים, מעטפות ומוצרים, דרך ציוד קצה מגוון (מחשב אישי, נגן DVD, מצלמת מסמכים וכדומה).
מערכת Polycom HDX 6000 מבוססת על תקנים מוכרים לשיחות ועידה בווידיאו ומסוגלת לפעול הדדית באופן שקוף עם יותר מ-1.5 מיליון מערכות מבוססות סטנדרטים לשיחות ועידה בווידיאו שנמצאות בשימוש היום (לרבות למעלה מ-50,000 מערכות נוכחות מרחוק שמכרה חברת Polycom עד היום). המערכת מסוג 'הכנס-הפעל' קלה להתקנה ושימוש ומצוידת בטכנולוגיית ™Lost Packet Recovery (LPR™) פורצת הדרך של Polycom, אשר ממטבת את איכות הווידיאו ברשתות IP ומבטיחה חוויית משתמש מעולה, גם ברשתות שמועדות לאובדן מנות IP ולעומס.
מערכת Polycom HDX 6000 מרחיבה את היצע הפתרונות המובילים של Polycom, שכולל פתרונות נוכחות מרחוק למחשבים שולחניים אישיים, פתרונות גמישים לחדרים ופתרונות של נוכחות מרחוק המדמים את המציאות. פתרונות משלימים נוספים כוללים שיתוף פעולה בווידיאו בשולחנות עבודה בקנה מידה גדול, שילוב עם פלטפורמות טלפוניה ותקשורת מאוחדת וכן הרחבת טווח הפעולה של תקשורת חזותית בעזרת זרימה בשידור חי, הקלטות וידיאו וניהול תוכן וידיאו.
אודות Polycom
חברת Polycom, Inc.‎ ‏(נאסד"ק: PLCM) היא המובילה בעולם בפתרונות תקשורת לנוכחות מרחוק, וידיאו ודיבור, ובעלת חזון מובהק בתחומי התקשורת המאפשרת לאנשים להתחבר ולשתף פעולה בכל מקום. למידע נוסף, בקר באתר www.polycom.com.
מחיר בישראל 6500 דולר.

תאריך:  21/06/2009   |   עודכן:  21/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il