X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת יוניליוור
▪  ▪  ▪

לאור הצלחת סדרת Go Fresh, המציעה שישה מוצרים בעלי מראה רענן וייחודי, מרחיבה יוניליוור את הסדרה עם סבון נוזלי חדש בניחוח קייצי ומרענן. ההשקה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של כמיליון שקלים.
לפני כשנה השיק דאב את סדרת Go Fresh במטרה לחזק את הפניה אל קהל יעד צעיר של בחורות בשנות העשרים לחייהן. הסדרה מציעה מוצרים בריחות מרעננים ובמראה מבודל ושונה וכוללת סבוני רחצה בפורמט נוזלי ומוצק וסדרת דאודורנטים.
הפניה לקהל היעד הצעיר באה על-רקע התובנה שעלתה ממחקרים, כי נשים בשנות ה-20 לחייהן אינן מצליחות ליהנות מגילן, גיל שבדיעבד יתייחסו אליו כשנים היפות ביותר שלהן, זאת בשל הלחצים והצפיות שהן מעמיסות על עצמן (למצוא בעל, לכבוש את שוק העבודה, להסתדר באופן עצמאי וכד'). תקופה זו מכונה בשפה המקצועית "משבר רבע החיים". משבר זה מאופיין בתחושות פנימיות של קושי בעקבות צורך להתמודד עם אתגרים רבים כדוגמת קריירה, זוגיות ועצמאות. מנקודת מוצא זו לקח על עצמו דאב להציב בפני בחורות אלה "תמרור עצור" המזמין את הבנות לראות שלמעשה אלה הן השנים היפות של החיים ולהציע להן הפסקת התרעננות.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "בעקבות ההצלחה של סדרת דאב Go Fresh אנו ממשיכים לפתח ולהציע מוצרים נוספים בסדרה המותאמים לקהל היעד שלה. לאחרונה השקנו דאודורנטים חדשים בסדרה ולרגל הקיץ אנו שמחים להרחיב את הסדרה עם ניחוח ייחודי ורענן. אנו בטוחים כי המוצרים החדשים כמו הסדרה כולה ימשיכו בחיזוק מעמדו של דאב כמותג מוביל ויגבירו את האהדה אליו בקרב בחורות צעירות יותר, אשר מוצעים להן עתה מוצרים המותאמים לצרכיהן תוך התייחסות לתחושות אותן הן חוות בגילאים אלה, כל זאת בשפה עדכנית, מיוחדת ושונה".
קמפיין הטלוויזיה יעלה בערוצים 2,10 ו-24 וימשך ארבעה שבועות.
אודות Dove
המותג DOVE נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס DOVE לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגוריית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום Dove הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל. Dove הינו המותג הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של Dove מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, קליק, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, Dove, וזלין, אקס, פינוק, בדין, סיף, ועוד.

תאריך:  21/06/2009   |   עודכן:  21/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il