X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוניברסיטת בר-אילן
▪  ▪  ▪

המגמה לחינוך לא פורמלי בבית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן קיימה בשבוע שעבר, טקס להענקת פרס כספי לקידום והעצמה של מועצות תלמידים מצטיינות בבתי הספר העל יסודיים במחוז תל אביב. בטקס השתתפו התלמידים, נציגי מועצות הנוער המצטיינות, נציגי מנהל חברה ונוער וסגל בית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן. מועצות התלמידים שזכו בפרס: חט"ב יצחק רבין - אזור; חט"ב בן צבי - קריית אונו; חט"ב קלמן - רמת השרון; תיכון קריית שרת - חולון; תיכון "אורט מלטון" - בת ים; תיכון ממלכתי דתי "נוה שרה הרצוג" בני ברק.
ראש המגמה לחנוך לא פורמלי בבית הספר לחינוך, ד"ר זהבית גרוס, יזמה את יצירת הקשר בין בית הספר לחינוך ובין מנהל חברה ונוער שבמסגרתו נערכה תחרות הפרסים בין מועצות התלמידים. זוהי השנה הראשונה שבית הספר לחינוך בבר-אילן מעניק הוקרה על הצטיינות במנהיגות וחיים דמוקרטיים בבית הספר ובקהילה ומטרת הפרס היא להוקיר את פעילותן של מועצות התלמידים המצטיינות המשקיעות בחינוכם של בני נוער לקראת תפקודם כאזרחים פעילים ומועילים בחברה. "ניסיון העבר מלמד כי במקרים רבים תלמידים הפעילים במועצות תלמידים בית ספריות הם בדרך כלל מנהיגי המחר של מדינת ישראל, ולכן דווקא בתקופה זו יש להעצים את מועצות התלמידים בכל דרך", אמרה אתמול ד"ר זהבית גרוס.
ועדת הפרס, בדקה את תיפקודן של מועצות התלמידים בפועל ובחרה את המועצות המצטיינות על-פי הקריטריונים הבאים: תלמידים מעורבים ותורמים לנושאים בעלי חשיבות בחיי הקהילה והמדינה; פעילות של תלמידים למען תלמידים; ערכים של כבוד הדדי בין באי בית הספר; והנהלת בית הספר השותפה לפעילות המועצה ומקדמת אותה. הפרס הכספי למועצות התלמידים נתרם ע"ש של שמעון גורמן ז"ל, על-ידי רעייתו הגב' שושנה גורמן, אחראית על מועצות תלמידים במחוז תל אביב במשרד החינוך ותלמידת המגמה בעבר.
המגמה לחינוך לא פורמלי בבית הספר לחינוך, עוסקת בהכשרת סגל בכיר לעבודה בכל מסגרות החינוך הלא פורמליות, בבית הספר, במתנ"סים ובקרב הגיל השלישי. החל משנת הלימודים הקרובה תפתח המגמה מסלול לימודים חדש לניהול ופיתוח מערכות חינוך לא פורמליות.

תאריך:  21/06/2009   |   עודכן:  21/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il