X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טאקט בדיקות
▪  ▪  ▪

מספר חודשים לאחר שמטריקס מיזגה את כלל פעילות הבדיקות של מטריקס, חברת טאקט שנרכשה על-ידי מטריקס ופעילות הבדיקות של מטריקס גלובל תחת פעילות אחת הפועלת בשם "טאקט בדיקות", אשר מהווה כיום את גוף הבדיקות הגדול בישראל, נערך סבב מינויים בהנהלה:
אל המינוי של ולדי נצר כמנכ"ל טאקט בדיקות שהוכרז לאחרונה, נוספים מינויים נוספים:
רם יוניש, 37, מונה לתפקיד מנהל השיווק ושירותי הבטחת איכות (QA) של טאקט בדיקות. תפקיד זה נוסף לתפקידו כמנהל שירות הבדיקות וה-QA של מטריקס גלובל. לרם ניסיון עשיר וידע רב בתחום הבטחת איכות תוכנה הן בהיבט המתודולוגי והן בהיבט המעשי. רם הקים וניהל את חברת SureTest, העוסקת בתחום הבדיקות וה-QA. בנוסף, ניהל את תחום הבטחת איכות תוכנה בג'ון ברייס הדרכה. רם בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, בעל תעודת הסמכה ISTQB CTFL & CTAL, חבר בגוף המייעץ ל-ITCB (עמותה לקידום הסמכות הטסטינג בישראל) ומרצה במוסדות אקדמיים ובכינוסים מקצועיים.
יורם מרציאנו, 39, מונה לתפקיד מנהל האגף הביטחוני פיננסי בטאקט בדיקות וחבר הנהלה בחטיבת הבדיקות של מטריקס. במסגרת תפקידו ימשיך לנהל את פעילות האגף שמספק ללקוחותיו ייעוץ, תכנון, ליווי וניהול פרויקטים עתירי כוח אדם ותקציב בנושא הבטחת איכות ובדיקות תוכנה ומערכות. יורם הינו בעל ניסיון רב בניהול מערכות מידע ובניהול מערכות עסקיות מורכבות בתפקידיו הקודמים היה מנהל מערכות מידע בטמבור וכן מנהל מערכות מידע בתדיראן מערכות אלקטרוניות ותדיראן ספקטרלינק, במסגרת שירותו הצבאי ביצע תפקידי פיקוד וניהול במסגרת יחידות המחשב, וחיל התקשו"ב של צה"ל. בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים, אוניברסיטת בן-גוריון.
אהרון ריוני, 38, מונה לתפקיד מנהל אגף הטלקום ציבורי וההייטק בטאקט בדיקות וחבר הנהלה בחטיבת הבדיקות של מטריקס. במסגרת תפקידו ימשיך לנהל את פעילות האגף שמספק ללקוחותיו ייעוץ, תכנון, ליווי וניהול פרויקטים בנושא הבטחת איכות ובדיקות תוכנה ומערכות. בתפקידו הקודם שימש ריוני כמנהל קבוצת בדיקות בבזק ולפני-כן מנהל בכיר של פרויקטי בדיקות. בעל ותק של תשע שנים בטאקט. ריוני הינו בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים. רס"ן פעיל במילואים.
באמצעות טאקט בדיקות מציעה כיום מטריקס את ההיצע הרחב ביותר בשוק הבדיקות הישראלי. על-פי הדוח האחרון של חברת המחקר STKI, איחוד פעילויות הבדיקות של חברת טאקט ושל מטריקס שנערך לפני מספר חודשים הביא את מטריקס להיות החברה הגדולה בישראל בתחום בדיקות התוכנה עם צוותים של בודקים מנוסים במגוון טכנולוגיות, כלים ותחומים.
הפעילות הממוזגת של טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, כוללת כיום חמישה שירותים מרכזיים: ייעוץ אסטרטגי בתחום הבדיקות, פרויקטי בדיקות עם אחריות כוללת (TurnKey), מיקור חוץ של בדיקות, בדיקות בתפיסת ה-Offshore וה-NearShore ושירותי בדיקות אוטומטיות. לטאקט בדיקות מרכזי בדיקות בישראל, מזרח אירופה וסין. לחברה מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים, פיננסי, ציבורי, טלקום והייטק ומומחיות ייחודית בתחום המגזר הביטחוני.

תאריך:  23/06/2009   |   עודכן:  23/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביב לשם
- הודעה מטעם התנועה הקיבוצית
ערן גבאי
- הודעה מטעם ITGI מדיקל
נטע הר-לב
- הודעה מטעם רשת קסידי בוטיק
תומר קרן
- הודעה מטעם Deloitte ברייטמן
מיכל וולפסון
- הודעה מטעם קבוצת סקאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il