חברת טבע עולה בקמפיין חדש ללוסק - תרופה להקלה בצרבת, שמשווקת עכשיו ללא מרשם רופא. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/R&Y, שסיסמתו לעצור את הצרבת בזמן, מציג מצבים משעשעים בהם הצרבת תוקפת בתזמון גרוע למדי.
הקמפיין, שעלותו מוערכת בכמיליון שקלים, יעלה לאוויר מחר ויכלול סרטונים שישודרו בערוצים 2 ו-10 וכן פעילות בנקודות מכירה.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאייטיב - צור גולן; מנהל צוות קריאייטיב - יניב אביטל; קופירייטר: עוז פרנקל; ארט: נתן פרייפלד; מנהל לקוחות - אדם פולצ'ק; סופרווייזרית - טל כהן; תקציבאית - יעל בלובשטיין; מפיקת משרד - שירה רובס; פלנינג - יהורם דוידי ולירון שכטר; מדיה - יוניון מדיה; חברת הפקה - יש הפקות; במאי - ישי קרני; בית פוסט - גרביטי; עורך - דדן עוזיאל; סאונד - סאונד האוס; צלם - אופיר קדמי; מנהלת יחידת OTC ומוצרי צריכה טבע - הדר מרחב נאמן; מנהל מוצרים - צביקה ארמל; מנהל מוצר - אסף חריטן.