X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי הלל יפה
▪  ▪  ▪

בתחרות השנתית הנערכת מדי שנה על-ידי האגף לאיכות ומצוינות בנציבות שירות המדינה, זכה צוות שיפור האיכות של המרכז הרפואי הלל יפה במקום הראשון.
הפרס, ניתן על עבודת צוות שיפור שהוקם בבית החולים לטובת ביצוע שינוי ארגוני, מבני ותפקודי במערך המעבדות, שינוי שהביא להתייעלות משמעותית בשנתיים האחרונות בעבודה מול המחלקות והיחידות הנעזרות באופן יומיומי בשירותי המעבדה, כמו-גם חיסכון כספי ניכר.
"מדובר בתחרות שמיועדת לעידוד פעולות שיפור איכות ומצוינות וקידומן במשרדי הממשלה השונים, ביניהם בתי חולים", מסביר מר אייל שוורצברג, מנהל שירותי הרוקחות ומערך המעבדות ומרכז צוותי השיפור לתהליך. "במסגרת התחרות נכללו צוותי שיפור נבחרים רבים מכל הארץ, כאשר במסלול בתי החולים, הגיעו לגמר שישה בתי חולים מכל הארץ, זכה המרכז הרפואי הלל יפה במקום הראשון כשהראה מתודולוגיית עבודה יעילה שתוצאותיה שיפור בפועל ביכולות, התפוקות והמענה של מערך המעבדות בעבודתו השוטפת".
תוצאות העבודה המורכבת שנעשתה היו בין השאר: איחוד שלוש המעבדות (כימית, המטולוגית וביולוגית) לכדי מעבדה אחת, קיצור זמני ההמתנה לקבלת הבדיקות, עליה בשביעות רצון צוותי בית החולים, חיסכון משמעותי בעלויות ישירות ועקיפות, החלפה ושדרוג של כל ציוד המעבדות, שינויים בשיטות עבודה ועוד.
ד"ר אמנון בן משה, המנהל האדמיניסטרטיבי של הלל יפה ויו"ר צוות השיפור, מסביר על התהליך הארוך והמסובך שביצע הצוות עד לתוצאות המוערכות שהושגו: "התהליך כלל הרבה מאד אנשי מקצוע ולכל אחד מהם תפקיד רב משקל בהנעת השינוי. צוות אדמיניסטרטיבי, לוגיסטי בחן את ההיבטים, האפשרויות והצרכים בתחום המבני, הטכני וההתאמות הנדרשות ליישום השינוי. בנוסף, צוות קליני, בראשותו של פרופ' וינר, בחן את השינויים והצרכים הנדרשים בהיבט הטיפולי, ובכלל זה שימוש מושכל בבדיקות מעבדה, תוך שמירה על איכות וזמינות הטיפול. כל אלו נעשו בשיתוף פעולה מלא עם צוות המעבדות ובליווי גברת רבקה פז וגברת דבורה רוסטוקר, מנהלת המעבדה המשולבת הביוכימית וחברה בצוות השיפור, שנתנו את הדגשים שלהן בהיבט התפעול הפנים מעבדתי".
מעבדות בית החולים מהוות צומת דרכים וכלי חשוב ומרכזי בקבלת אבחנה מדויקת ומעקב אחר הצלחת הטיפול אצל החולה המגיע ליחידות השונות בבית החולים, מציינים כל חברי הצוות בהסכמה מלאה.
מכאן שהעבודה של כל הנוגעים בדבר והמחויבות להצלחת התהליך בהקשר של מקסום איכות השירות הניתן למטופלים הייתה העיקר והפרס הוא רק הבונוס.
ד"ר בן משה מסכם את המהלך בגאווה באומרו: "ללא ספק, אחד הפרמטרים שמהווה הוכחה לכך שהייעול שביצענו היה מוצלח הוא לא רק הפרס שקיבלנו, אלא העובדה שכעת פונים אלינו גופים שונים ללמוד עליו בכדי ליישמו במערכות שלהם".

תאריך:  28/06/2009   |   עודכן:  28/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il