X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינטרנט רימון
▪  ▪  ▪

013 נטוויז'ן נכנסת כשותפה לחברת אינטרנט רימון ישראל. לאינטרנט רימון מעל - 20,000 מנויים ובכוונתה להתפתח ולהציע ללקוחותיה סל מוצרים נרחב יותר וכן שירותי תקשורת נוספים כדוגמת שירותי שיחות בינלאומיות ושיחות פנים ארציות. אינטרנט רימון תמשיך לשמור על הצביון והייחודיות שלה וכן על התחייבויותיה כלפי לקוחותיה.
בעקבות העסקה, צפויה 013 נטוויז'ן להציע ללקוחותיה בעתיד את פתרונות ההגנה בפני חשיפה לתכנים בלתי ראויים, המבוססים על הטכנולוגיה הייחודית של אינטרנט רימון.
אינטרנט רימון פועלת מספטמבר 2007. החברה הינה ספקית אינטרנט בעלת ייחודיות בינלאומית בנושא ניהול תוכן מקוון והתאמתו ללקוח. החברה מפעילה מספר מסלולי גלישה בהם הלקוח קובע על-פי הגדרתו לאילו תכנים באינטרנט הוא מעוניין להיחשף. עד כה פעלה אינטרנט רימון בעיקר במגזר הדתי-לאומי. בשוק האינטרנט קיימות תוכנות רבות לחסימת תכנים. אינטרנט רימון איננה תוכנה לחסימת תוכן, אלא ספקית שרותי אינטרנט. באינטרנט רימון התוכן נבדק כבר בכניסתו לשרתי החברה, הטכנולוגיה הייחודית של אינטרנט רימון מאפשרת לה להכניס רק תוכן ראוי וחסימה מלאה של התוכן הבלתי רצוי. בנוסף מאפשרת הטכנולוגיה טיפול בזמן אמת בתכני האתרים והתאמת כל אתר באופן ספציפי למסלול בו בחר הלקוח. טכנולוגיית רימון התבררה כטכנולוגיה הבטוחה ביותר מחד, אך גם זו הנותנת מקסימום גמישות ומקסימום חוויית גלישה ללקוחותיה.
ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן: "013 נטוויז'ן מאמינה במוצר ובטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אינטרנט רימון. נושא ההגנה בפני תכנים לא ראויים הינו מהותי וחשוב לציבור רחב בישראל ומהווה חלק מהאחריות החברתית של 013 נטוויז'ן. העסקה מהווה צעד אשר באמצעותו נוכל, יחד עם אינטרנט רימון, להציע בעתיד פתרונות תקשורת כוללים לציבור הלאומי דתי המונה כמיליון נפשות".
קובי הקר, מנכ"ל אינטרנט רימון, ציין כי: "אינטרנט רימון תמשיך בתנופתה ותאפשר ללקוחותיה ליהנות מסל מוצרים רחב שיכללו שירותי מפ"א ומב"ל של 013 נטוויז'ן תוך שימוש באינטרנט הבטוח של אינטרנט רימון. המהלך יאפשר לאינטרנט רימון לבסס את אחיזתה בשוק ולהבטיח את המשך השקעה בפיתוח המוצר ושימור מובילותה בשוק בו היא פועלת".
השלמת העסקה כפופה לאישורים רגולטורים ואישורים לפי כל דין. את אינטרנט רימון ייצגו עורכי הדין יואב כספי ומיכל מטיוס ממשרד רון גזית, רוטנברג ושות'; את 013 נטוויז'ן ייצגו עורכי הדין אברמי וול והדר רז ממשרד פישר, בכר, חן.

תאריך:  29/06/2009   |   עודכן:  29/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il