X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת אשלים-ג'וינט
▪  ▪  ▪

המדריך שיזמה עמותת אשלים-ג'וינט במסגרת תוכנית לקידום בריאות בקרב ילדים ונוער, מיועד בעיקר להורים אשר ידם אינה משגת לשלוח את ילדיהם לקייטנה בקיץ, להתמודד עם תופעות הלוואי השליליות הנלוות לחופש הגדול: שעמום, שעות צפייה ארוכות בטלוויזיה ובמחשב, שעות רבות ללא השגחת מבוגר ושינויים בהרגלי האכילה והשינה, הגורמים בין היתר למתחים במשפחה.
המדריך, כולל המלצות להתנהגות בריאה בימי החופש הגדול כמו הצעות לתכנון סדר יום בריא ופעיל, תכנון שעות השקמה, קביעת זמני ארוחות משפחתיות, תכנון זמן צפייה בטלוויזיה, בישול ארוחות עם הילדים, הצעות לפעילות גופנית ועוד. כל הפעילויות המוצעות במדריך מתבצעות במסגרת הביתית, ללא עלויות משמעותיות.
ייחודו של מדריך זה הוא בהתאמתו למאפייניהן של משפחות מעוטות יכולת, אשר אין באפשרותן לממן קייטנות ופעילויות לילדים, ואשר לעיתים מתאפיינות בקשיי התארגנות ובניית סדר יום לילדים במהלך החופש. המדריך מלווה באיורים והסברים המתאימים גם לילדים צעירים, שאינם יודעים קרוא וכתוב. המדריך נכתב באמצעות אנשי חינוך ודיאטנים מעמותת אשלים.
לדברי רמי סולימאני, מנכ"ל אשלים-ג'וינט, "תכנון פעילות מראש, הקפדה על כללי בטיחות בסיסיים בנושא תזונה נכונה ובנושא פעילות גופנית, ישמרו על בריאות הילדים, יפיגו מתחים, ויתרמו לאווירה משפחתית רגועה ונעימה. אנחנו באשלים נמשיך לפעול לקידום בריאותם של ילדים במצבי סיכון ובני משפחותיהם".
תוכנית קידום בריאות באשלים-ג'וינט פועלת מזה כתשע שנים. דרכי הפעולה של התוכנית רבות ומגוונות ובין היתר הן כוללות, הדרכות ילדים ונוער במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות, קבוצות הורים, הכשרת צוותים חינוכיים, הערכה ופיתוח והפקה של חומרים מקצועיים. התוכנית העירונית מנסה לתת מענה לבעיות שעמן הילדים ומשפחותיהם נאלצים להתמודד, בארבעה תחומים מרכזיים: תזונה, בריאות השן, פעילות גופנית ובטיחות.
אשלים - העמותה לתכנון ולפיתוח שירותים למען ילדים ובני נוער בסיכון מיסודו של ג'וינט ישראל, הוקמה במטרה לצמצם את היקף אוכלוסיית הילדים ובני הנוער הנמצאים במצבי סיכון וסכנה ולקדם את איכות חייהם והשתייכותם לחברה. מאז הקמתה לפני כעשור, השקיעה אשלים סכום של למעלה מ-830 מיליון שקלים בפיתוח למעלה מ-300 תוכניות שונות לקידום ילדים ונוער בסיכון. תוכניות אלה טיפלו בלמעלה מ-85,000 ילדים ובני נוער בסיכון ומשפחותיהם.

תאריך:  29/06/2009   |   עודכן:  29/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il