X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם yes
▪  ▪  ▪

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בדרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, כאיש השיווק של חודש יוני 2009. דרור בהט עומד מאחורי המהלך: "yes stars - ממציאים מחדש את חוויית הצפייה".
המהלך כלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לאחר שמונה שנים של פעילות עקבית בזירת הסרטים, לצד הגדלת היקף חדירת ה-yesMax והגעה ל-30% חדירה בקרב לקוחות yes.
מהלך ה-yes stars זכה בשבוע שעבר גם במקום הראשון בתחום התקשורת בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי effie awards 2009.
בהט ציין, כי "לאחר שזיהינו שינוי מגמה בהעדפות הצרכנים לתחום הסדרות לצד התחזקות הז'אנר בקרב התעשייה ומעבר של תקציבים ושחקנים לתחום זה, החלטנו לרענן גם את המיקוד התקשורתי שלנו. זאת לצד המשך ייצור הטלוויזיה עם הסדרות הטובות ביותר. ה-yesMax היווה חלק משמעותי במהלך גם בזכות היותו מגביר נאמנות ושביעות רצון וגם בשל העובדה כי הז'אנר המועדף להקלטות הינו סדרות".
הקונספט הפרסומי של המהלך yes stars נולד מתוך התובנה שיש הבדל מהותי בין סרטים לסדרות - שכן סידרה מגלמת בתוכה מערכת יחסים המתפתחת עם הזמן. הקונספט משלב ז'אנרים מעולם הסדרות עם שימוש בדמות ישראלית (יעל פוליאקוב) המתערבת באירועים מתוך רצון והזדהות עם הסדרה וגיבוריה".
כתוצאה ממהלכים אלה נרשמה עלייה של 30% בצפייה בסדרות, המותג המשיך להתחזק ושביעות הרצון בקרב בעלי ה-yesMax עלתה דרמטית.
בהט מוסיף, כי "המהלך תורם רבות לביצועי החברה בתקופה האחרונה ומשפיע לחיוב גם התוצאות הפיננסיות".
דרור בהט, 41, MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, משמש בתפקידו מאז 2006. בתפקידיו הקודמים היה סמנכ"ל שיווק בחברת 013 ברק ומנהל תחום שיווקי עסקי בסלקום.
הצעדים שננקטו למימוש האסטרטגיה החדשה היו, קודם כל, ברמת המוצר: המשך השקעה ברכישת הסדרות המובילות בעולם (דם אמיתי, עקרות בית, האנטומיה של גריי וכו') לצד הגדלת ההשקעה בהפקות מקור מובילות כגון דני הוליווד, רביעיית רן, סרוגים ועוד.
בהמשך הוכנסו חידושים בתחום הערוצים: קיבוץ כל ערוצי הסדרות יחדיו ומיקומם במיקומי פריים בטבלת הערוצים, השקת ערוץ ישראלי - yes stars ישראלי, השקת שני ערוצי סדרות HD: yes stars Action HD ו-yes stars Drama HD, פתיחת ערוץ הריאליטי לתקופת הקיץ yes stars real והעמקת חוויית הסדרות באתר האינטרנט yeswalla.
במקביל נמשכה הרחבת החדירה של ה-yesMax - שיפור ממשק המשתמש, השקת Maxmovies (ספריית סרטים בתוך ה-yesMax) ועוד.

תאריך:  30/06/2009   |   עודכן:  30/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילה רשף
- הודעה מטעם מארגני הפסטיבל
גיא שמואלי
- הודעה מטעם מארגני האירוע
טל דקל
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
הילה עובדיה-אקרמן
- הודעה מטעם קרן חינוך ארה"ב-ישראל
אור טוטנאור
- הודעה מטעם המשרד לקליטת עלייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il