X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם חמת
▪  ▪  ▪

חמת, יצרנית הברזים המובילה בישראל, השיקה קמפיין חדש תחת הסיסמא: "עולם המים של חמת". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות', מדגיש את נושא החיסכון במים ומציג את מגוון המוצרים שמציעה החברה, שיאפשרו גם לצרכן לחסוך בהוצאות המים.
הקמפיין, "עולם המים של חמת", כולל רדיו, אינטרנט ופרסום על-גבי אוטובוסים ומציג את עולם המים של חמת כשונית אלמוגים בה חיים בהרמוניה דגים לצד ברזים של חמת.
בימים אלו משיקה חמת קו מוצרים חדש של ברזי מטבח עם מנגנון דו שלבי לחיסכון במים. זאת בנוסף למהלך קודם שביצעה החברה, בה שילבה בכל מוצריה חסכמים (מגבילי ספיקה), שגם הם חוסכים במים.
נראה כי חמת, כמובילת שוק הברזים, הפנימה היטב את נושא החיסכון במים, ומשקיעה, גם היום, מאמצים בפיתוח מוצרים נוספים לחיסכון במים. כך, למשל, במפעל המקלחונים של חמת, משולבים אביזרים חוסכי מים בראשי המקלחת, ונבדקת האפשרות לשלב שעון להגבלת משך זמן המקלחת ועוד.
כאמור, חמת שמה לה כמטרה להוביל את נושא החיסכון במים, תוך שילוב טכנולוגיות חדשות, ניסיון רב שנים ויכולת עיצוב מרשימה.
חמת מדגישה, ובמיוחד בימים אלו, את היותה יצרן "כחול לבן" המתמחה בייצור ושיווק ברזים בארץ ובעולם, ומעסיקה 45 עובדי שיקום, מאשדוד והסביבה. במפעל באשדוד, ניתן לראות את כל שלבי הייצור משלב היציקה, השיבוב, הליטוש, הציפוי והצבע, ועד למוצר המוגמר.
תחום נוסף שהנהלת החברה החליטה להשקיע בו, הוא הקשר עם תלמידי בתי הספר. "הכל מתחיל בחינוך" מסר, יגאל מורן, מנכ"ל חמת, "גם החינוך לחיסכון במים וגם החינוך לתעשיה 'כחול לבן'. במסגרת זו, בקרו בחמת, בשבוע שעבר, 35 מפקחים של משרד החינוך בתחום הוראת המדעים, על-מנת להכין תוכנית פעולה בבתי הספר, בנושאי חיסכון במים ותעשיה 'כחול לבן', וכבר השבוע ביקרו בחמת 30 תלמידי בית הספר אורט ממגדל העמק".

תאריך:  01/07/2009   |   עודכן:  01/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il