X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה ארצי חדש, להעלאת המודעות בקרב הציבור לסכנה בחשיפה לשמש, במטרה להקטין את התחלואה בסרטן העור. מסע ההסברה הופק על-ידי BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכיה הפרסומיים של העמותה.
סרטן העור נחשב למחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל. מתוך מגוון גידולי העור, שלושה נחשבים לשכיחים במיוחד: סרטן תאי בסיס, סרטן תאי קשקש ומלנומה. כל שלושת הסוגים הללו קשורים לחשיפה מתמשכת לקרניים אולטרה סגוליות (UV) של השמש, שתחילתה כבר בגיל הילדות המוקדמת.
על-פי רישום הסרטן הלאומי במשרד הבריאות, כ-1,200 חולים חדשים מאובחנים מדי שנה בישראל.ולמעלה מ-200 נפטרים מהמחלה. הסיבה העיקרית לתחלואה בסרטן העור היא חשיפה בלתי מבוקרת לשמש. כיום ידוע שניתן להפחית את הנזק הנגרם לעור ובכך להקטין את הסיכויים לחלות במחלה. זאת על-ידי: הימנעות מחשיפה לשמש בשעות 16:00-10:00, הצטיידות בכובע, ביגוד מלא, הצטיידות במשקפי שמש ומריחת קרם הגנה על-פי ההוראות באזורי העור החשופים. לכן, המסר העיקרי לציבור הוא: אל תצאו לשמש ללא הגנה.
בסרטון, המלווה את הקמפיין, רואים בהתחלה רגליים של גבר השוכב על מיטת שיזוף בחוף הים. לפתע, מתחילה לנשב רוח קלה המעיפה על אחת מכפות רגליו תווית סימון של גופה. בסוף הסרטון מזהיר הקריין דני רופ, שתרם את קולו לקמפיין בהתנדבות, את הצופים, בליווי הכותרת: "חשיפה לשמש עלולה להרוג, אל תצאו לשמש בלי הגנה".
הקמפיין החל השבוע ויעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24, באתרי האינטרנט ובעיתונות המודפסת.
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "לצד שיעורי העלייה באבחון אנו גם רואים לצערנו עלייה בתחלואה בקרב הגברים. ניתן להקטין את הסיכון לחלות בסרטן העור על-ידי התנהגות חכמה בשמש. מטרתו העיקרית של הקמפיין השנה, במקביל לקמפיין 'בת היענה' הקודם: 'גם אם תתעלם הסכנה לא תעלם' היא להטמיע מסר זה בקרב הציבור הרחב, שיפנים את הסכנה שבחשיפה לא מבוקרת לשמש, תוך מודעות ליכולתו לשלוט על הסיכון לחלות. אנו מקווים כי באמצעות הקמפיין נצליח להניע אנשים להגן על עורם ובריאותם ובכך להציל את חייהם ומודים למתנדבים למען מסע ההסברה".
האגודה למלחמה בסרטן מודה למתנדבים שפעלו להפקת התשדיר. הקמפיין מנוהל בהתנדבות על-ידי גיתם BBDO, הסרט הופק בהתנדבות על-ידי הבמאי - ישי קרני, חברת ההפקה - ראבל דיגיטל ובית פוסט - פוסטאופיס.
קרדיטים גיתם BBDO: סמנכ"ל לקוחות - עדי כהן-סברוב; סופרוויזר - אלדר אברהם; תקציבאית - נועה פז; צוות קריאייטיב: מנהל קריאייטיב - יגאל חזן, סמנכ"ל קריאייטיב - גיא בר, קופי - רונן לוין, ארט - נועם לייסט, מנהלת מחלקת הפקה - נוגה שגיא, מפיק - עומר קנדל.
הפיקו בהתנדבות את הסרט: במאי - ישי קרני; חברת הפקה - ראבל דיגיטל; בית פוסט - פוסטאופיס.

תאריך:  01/07/2009   |   עודכן:  01/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il