בזק יוצאת בהטבה ראשונית ומיוחדת ללקוחות החברה, אשר עוברים דירה בחודשי הקיץ, תחת הכותרת, "החשבון עלינו". במסגרת ההטבה, לקוחות אשר עוברים דירה ומעבירים איתם את קו הטלפון של בזק ייהנו מחודש ללא תשלום קבוע על קו הטלפון, 200 דקות שיחה חינם ליעדים נייחים בכל שעות היממה, העתקת קו הטלפון בחינם. בנוסף, לקוחות האינטרנט המהיר של בזק ייהנו מחודש אחד חינם עבור תשתית האינטרנט בכל מהירות אליה הם מחוברים. המבצע בתוקף עד לתאריך ה-1.10.09.
לקוח בזק שעובר דירה בחודשי הקיץ יחסוך עד כ-172 שקלים, כאשר בזק מאפשרת חיסכון נוסף של עד כ-1000 שקלים באמצעות הטבות נוספות: רשת ביתית ללא חיוב החל ממהירות גלישה של 1.5 מגה, מגוון מכשירי טלפון במחירים מוזלים החל מ-79 שקלים, 100 שקלים מתנה בקנייה מעל 400 שקלים ברשת ACE ובר מים של תמי 4 ב-69 שקלים לחודש למשך 36 חודשים.
מסקרים שביצעה חברת בזק, כהערכות לקראת תקופת מעברי הדירות, עולה כי חודשי הקיץ נחשבים ל"עונת מעברי הדירות", כשישנה העדפה ברורה לבצע את מעבר הדירה דווקא בתקופה זו של השנה. כ-50 אלף בתי אב, העדיפו לעבור דירה בקיץ האחרון, כאשר 85% מתוכם נשארו באותו אזור החיוג, זאת לעומת כ-40 אלף בתי אב שהעדיפו לעבור דירה בחודשי החורף.
בנוסף, במטרה להקל על עוברי הדירות הקימה בזק לרשות לקוחותיה מוקד "מעבר דירה" ייעודי המונה כ-100 נציגי שירות שיטפלו רק בתחום מעברי הדירות ו-650 טכנאים. אל המוקד המיוחד ניתן להגיע באמצעות חיוג למוקד שירות הלקוחות 199 ובתפריט הקולי לבחור במוקד מעברי הדירות. נציג השרות יקל על התהליך עבור הלקוח ויציג לפניו את כל ההטבות המיוחדות המגיעות לו.
"תהליך מעבר הדירה אינו מסתכם בהובלת החפצים למען המבוקש, אלא כולל גם את הצורך להעביר את השירותים השונים, וביניהם שירותי התקשורת. לבזק חשוב לספק ללקוחותיה את התחושה שאנחנו חלק בלתי נפרד מהבית, גם כשעוברים למקום חדש", מסביר איתמר הראל, סמנכ"ל החטיבה הפרטית של בזק, "תהליך מעבר הדירה הוא בדרך כלל ארוך ומתיש, והשירות החדש נועד להבטיח ללקוחות שבגזרה של בזק אין מה לדאוג, שיחת טלפון אחת אלינו, אנחנו כבר נדאג לשאר".
בתוך-כך, יוצאת בזק בקמפיין מדיה תחת הכותרת, "החשבון עלינו", באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי. הקמפיין יכלול חסויות בטלוויזיה, תוכן שיווקי, קמפיין אינטרנט וימשך כשבועיים.