X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכון ויצמן
▪  ▪  ▪

הברונית אריאן דה רוטשילד ביקרה אתמול במכון ויצמן למדע - ושמעה על התוכנית המקורית למצוינות בהוראת המדעים והמתמטיקה, הממומנת מתרומת קרן רוטשילד - קיסריה. הברונית נפגשה עם נשיא מכון ויצמן למדע, פרופ' דניאל זייפמן, שהציג לפניה את מכון ויצמן למדע, את ההיסטוריה שלו, ואת התפיסה הייחודית של המכון, הממשיכה את חזונו של הנשיא הראשון של מדינת ישראל ושל מכון ויצמן למדע, ד"ר חיים ויצמן, על מקומה של מדינת ישראל בחזית המדע העולמית. סגן נשיא המכון לפיתוח משאבים, הממלא במקביל תפקיד של דיקן לענייני חינוך, פרופ' ישראל בר-יוסף, הציג את תוכנית רוטשילד-ויצמן למצוינות בהוראת המדעים - "תוכנית הצלה" שנוסדה במטרה לטפח יחידת עילית של מורים מצטיינים, שיובילו את תחום הוראת המדעים בישראל. הברונית דה רוטשילד התעניינה בתנאי הקבלה לתוכנית ובמאפיינים של המורים המשתתפים בה, וציינה כי הבעיות והחוליים של מערכת החינוך - איתן מנסה התוכנית להתמודד - הן כלל עולמיות. לאחר מכן נפגשה עם המנהלים המדעיים של התוכנית, פרופ' בת שבע אלון המכהנת בתפקיד ראש המחלקה להוראת המדעים, ופרופ' שמעון לויט, ועם חמישה מורים מצטיינים המשתתפים בתוכנית.
הברונית אריאן דה רוטשילד סיימה לימודי תואר ראשון במסחר בפריס, ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת פייס, ניו-יורק. לאחר מכן, במשך יותר מ-20 שנה, צברה ניסיון רב בתחום הכספים והבנקאות - תחילה במסחר במטבע בינלאומי ובמתכות, ובהמשך הצטרפה לחברת הביטוח AIG וייסדה את הסניף הפריסאי - המרכז את הפעילות האירופית של החברה - בראשו עמדה חמש שנים. כיום היא חברה במועצות מנהלים שונות בג'נבה ובפריס, של בנקים וחברות שונות השייכים לקבוצת רוטשילד. היא מכהנת כיו"ר של BeCitizen - חברת יעוץ לניהול פיננסי בתחום איכות הסביבה. בנוסף, היא מקדישה חלק ניכר מזמנה לקרנות פילנטרופיות משפחתיות בשוויץ, צרפת, ספרד, ישראל וארצות הברית. באמצעות קרנות אלו היא מבטאת את המחוייבות המשפחתית - כמו גם את העניין האישי שלה - בחינוך וביוזמות פילנטרופיות בתחומי האמנות והתרבות, מחקר רפואי, סביבה, העצמת נשים, דיאלוג בין-תרבותי ויזמות חברתית.
תוכנית רוטשילד-ויצמן למצוינות בהוראת המדעים, שהחלה לפעול במכון ויצמן למדע לפני שנה, היא תוכנית יוקרתית למורים למדעים ולמתמטיקה, המקנה תואר שני למורים מצטיינים בחטיבות הביניים ובבתי הספר התיכוניים. למורים בעלי תארים מתקדמים במדעים מציעה התוכנית מסלול לקידום יוזמות חינוכיות, המשלב עשייה חינוכית עם מחקר מדעי. התוכנית כוללת הרחבה והעמקה של תחומי הידע המדעי, מפגשים בלתי אמצעיים עם מדענים הפועלים בחזית המדע, הכרת חידושים מדעיים, רכישת גישות הוראה חדשניות, השתתפות במחקר בתחומי הוראת המדעים והתנסות בהובלת יוזמות חינוכיות ייחודיות. המשתתפים בתוכנית מקבלים מילגת לימודים ופטור משכר לימוד, וממשיכים בעיסוק בהוראה, במקביל ללימודים. השנה התקבלו לתוכנית כ-50 מורים, המסיימים בימים אלה את השנה הראשונה להכשרתם.

תאריך:  06/07/2009   |   עודכן:  06/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גילה הלל
- הודעה מטעם מיכל נגרין
עמליה גלזר
- הודעה מטעם פרטנר orange
גיא רפפורט
- הודעה מטעם דן אנד ברדסטריט ישראל
גלי לב
- הודעה מטעם מעגל נשים
רחלי גרינוולד
- הודעה מטעם קופ"ח לאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il