X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת ניו-פארם
▪  ▪  ▪
איתן ששון [צילום: יניב סופר]

רשת ניו-פארם משיקה בימים אלה שפה תקשורתית חדשה, שמטרתה לעצב את הזהות הפרסומית של הרשת, ולחזק אותה תדמיתית.
ההחלטה נולדה מתוך הצורך לארגן מחדש את השפה הפרסומית של הרשת, להבליט ולבדל את ניו-פארם במדיה ולמול הצרכנים. השפה החדשה נשענת על ערכי המותג, וככזו משדרת אלמנטים של נשיות, חדשנות, חיוניות, דינמיות ועדכניות. בנוסף, יבליט הקמפיין החדש את מגוון עולמות התוכן של הרשת, במטרה להדק את הקשר עם הלקוחות.
השקת השפה התקשורתית של ניו-פארם תכלול קמפיין תדמיתי רחב שיערך על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. ההשקעה נאמדת בכ-1.5 מיליון שקלים.
השפה התקשורתית החדשה של ניו-פארם תתבסס על "שפת סילואטות". דהיינו, צלליות נשיות בתנועה. לדברי איתן ששון, סמנכ"ל השיווק של הרשת, שפת הסילואטות נבחרה עבור קמפיין זה משום שהיא מצליחה לשדר לצופה מסר גרפי חזק ומדויק.
"הדמויות הנשיות והתוססות, שמחליפות זהויות ומתקיימות בתוך עולם חצי דמיוני, מקנות לשפה החדשה צבע, קצב ואנרגיה, שללא ספק יבלטו מאוד במדיה ויעניקו לניו-פארם נוכחות חזקה על המסך וייחודיות", דברי ששון.
מאחורי הסילואטה עומדת הרקדנית מאיה אמיתי, בת ה-24 מתל אביב. כזכור, אמיתי הגיעה לגמר של תוכנית הטלוויזיה נולד לרקוד, העונה הראשונה.
עוד הוסיף ששון, כי במהלך השנה וחצי האחרונות בלטה ניו-פארם במדיה והעלתה קמפיינים רבים, שהתבססו בעיקר על מבצעי מחיר אגרסיביים. זאת במקביל לגידול המשמעותי בתקציבי הפרסום של הרשת. "הרגשנו כי הבשילה השעה להדק את הקו הפרסומי של הרשת ולדבר בשפה קריאטיבית ואחידה ההולמת את ערכי הליבה של ניו-פארם ומעבירה מסר של חוויית קנייה", דברי ששון.
שפת הסילואטות תושק בחודש יולי ותלווה את ניו-פארם במהלך השנה הקרובה.
רשת ניו-פארם בבעלות קבוצת שביט, מונה 58 סניפים ברחבי הארץ.

תאריך:  07/07/2009   |   עודכן:  07/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חן קולקר
- הודעה מטעם משרד גילעד תדמית
אפרת קנר
- הודעה מטעם יקב הרי הגליל
יוסי אחימאיר
- הודעה מטעם מכון ז'בוטינסקי בישראל
שירי גרינברג
- הודעה מטעם Yes
נטע סטוקליצקי
- הודעה מטעם חברת נט-אפ ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il