X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת DOMO
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

DOMO הרשת לכלי בית ואירוח מתרחבת ופותחת את החנות העשירית במתחם G בכפר סבא. ההשקעה בפתיחת הסניף נאמדת בכמיליון וחצי שקלים.
החנות החדשה מתפרסת על שטח של כ-200 מ"ר. מרחב זה מאפשר לאנשי צוות החנות המתמחים בתחום כלי הבית והאירוח ללוות את הלקוח ולהעניק לו מענה איכותי ומקצועי. מענה זה ניתן תוך חשיפתם של מגוון המותגים המובילים בהם מאופיינת הרשת וכן, מחווית הקניה הייחודית אותה מעניקה הרשת ללקוחותיה.
בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות תרבות האירוח בישראל. מסקר שערכה רשת DOMO עולה כי הקהל הישראלי אוהב ואף מעדיף לארח בבית. עבורו הדגש באירוח הביתי הוא לא רק במזון שיגיש אלא בדרך ההגשה: עיצוב השולחן, כלי ההגשה, כלי האוכל, הכוסות ועוד. ולכן ניתן לראות כי חלה עליה בביקוש לכלי הבית והאירוח. עוד עולה מנתוני הסקר כי לצד הביקוש הגובר, הצרכן הישראלי מחפש את הערך המוסף בקניה, איכות ומקצועיות השירות, מגוון רחב של כלים ומותגים, וחווית קניה מיוחדת.
אין ספק כי הקהל הישראלי מבין ויודע אירוח מהו. לכן הוא בוחר להרכיב את קנייתו מכלים בסיסיים לצד כלים עיצוביים. בבחירה זו חשוב לו להתמקד ברכישת כלי ממותג איכותי ואמין, אך בעיקר בעיצובו ומראהו החדשני. כרשת המקצועית המובילה את תחום כלי הבית והאירוח, העוקבת אחר החידושים בתחום ומציגה את המגוון הרחב והאיכותי של המותגים לצד חווית קנייה ייחודית, ולאור הביקוש הרב, החליטה הרשת לפתוח את הסניף העשירי בכפר סבא. עד סוף שנת 2010 יוקמו עוד שני סניפים ברחבי בארץ.
שוק כלי הבית והאירוח בישראל מוערך בכ-2.5 מיליארד שקלים בשנה. DOMO - הרשת לכל בית ואירוח, נוסדה בשנת 2005. הרשת מחזיקה במבחר מותגים מובילים בתחום כלי הבית והאירוח, ומעניקה ללקוחותיה חווית קניה ייחודית. הרשת מונה תשעה סניפים: שלוש חנויות בקניונים המובילים: רמת אביב, שבעת הכוכבים וסביונים. ושש חנויות DM ברשת טיב טעם.

תאריך:  08/07/2009   |   עודכן:  08/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il