X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נובו-נורדיסק
▪  ▪  ▪

חברת נובו-נורדיסק, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור אינסולין ואמצעי הזרקת אינסולין, הכריזה כי ארגון הבריאות האירופי EMEA - העניק אישור שיווק לתרופה Victoza לטיפול בסוכרת מסוג 2 במבוגרים. אישור השיווק ניתן ל-27 מדינות החברות באיחוד האירופאי.
Victoza הינו התכשיר האנושי היחיד, המחקה את פעילות ההורמון הטבעי GLP-1 ומאפשר גישה חדשנית לטיפול בסוכרת מסוג 2 כבר מההתחלה - בשלבים המוקדמים של הסוכרת.
"טיפול חדש באמצעות הורמון טבעי 1-GLP נושא עימו הבטחה גדולה ומאפשר טיפול מערכתי כבר בשלבים המוקדמים של הסוכרת", מציין מאדס תומסן, סגן נשיא בכיר והמנהל המדעי הראשי של נובו-נורדיסק ומוסיף: "GLP-1, הינו הורמון טבעי, המופרש מתאים במעיים במהלך תהליך עיכול המזון, ובעל תפקיד חיוני בוויסות תהליך חילוף החומרים של הגלוקוז. נמצא כי רמתו של ההורמון בחולי סוכרת מסוג 2 הינה נמוכה בהשוואה לאנשים שאינם חולים בסוכרת. מחקרים הוכיחו כי טיפול באמצעות GLP-1 משקם באופן ישיר את רמות הסוכר בדם לרמות כמעט רגילות אצל אנשים הלוקים בסוכרת מסוג 2. הורמון זה עוזר גם לווסת את עיכול המזון על-ידי האטה בתהליך ריקון הקיבה ותרומה לתחושת השובע".
"זהו ציון דרך חשוב לנובו נורדיסק בטיפול בחולי סוכרת מסוג 2", אמר ד"ר תומסן, "מחקרים קליניים ביותר מ-6,500 חולים בסוכרת מסוג 2 הראו של-Victoza השפעה משמעותית בהורדת רמת הסוכר בדם ובהפחתת משקל, במקביל לסיכון נמוך להיפוגליקמיה בדם. על-סמך עדויות אלו אנו בטוחים ש-Victoza הינו טיפול רב ערך לחולי סוכרת מסוג 2 בשלבי המחלה המוקדמים".
נובו-נורדיסק תשיק את Victoza בבריטניה, גרמניה ודנמרק במהלך הקיץ ובמדינות אחרות באירופה במהלך המחצית השנייה של 2009 ובמשך 2010.
אודות נובו נורדיסק:
נובו נורדיסק הינה החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור אינסולין ואמצעי הזרקת אינסולין לחולי סוכרת מסוג 1 ו-2. נובו נורדיסק מייצרת ומשווקת טבליות להורדת רמת הסוכר בדם בחולי סוכרת מסוג 2 והורמון הגלוקגון לטיפול בהיפוגליקמיה חמורה. נובו נורדיסק היא בין החברות המובילות בעולם בפיתוח ושיווק תכשירים הורמונאליים חלופיים לגיל המעבר, הורמון גדילה ותכשיר לטיפול בהמופיליה ובהפרעות קרישה אחרות.
הישגיה הרבים מאז הקמתה בשנת 1923, בדנמרק, מוכיחים את מחויבותה של החברה לתרום לשיפור איכות החיים של החולים בכל העולם ומעידים על אמונתה בדרכה להשקיע בחינוך ובהדרכה של המטופלים והצוות המטפל.
הנהלת החברה יושבת בדנמרק והיא מעסיקה יותר מ-27,000 עובדים ב-81 מדינות ומשווקת את מוצריה ב-179 מדינות.

תאריך:  09/07/2009   |   עודכן:  09/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il