X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

יופלה, מותג היוגורט המוביל מבית תנובה, משיק סדרה מפנקת של מוס יוגורט בתוספת פירות בטעמים מובילים תחת השם "Yoplait Goody Goody". לרגל ההשקה יעלה קמפיין טלוויזיוני חובק עולם לסדרת היוגורטים החדשה בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
סיסמת הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון: Yoplait Goody Goody, even better than... Ahhha. הקמפיין, יעלה בטלוויזיה למשך שלושה שבועות ובמרכזו מחזמר בסגנון בוליוודי בהפקת ענק שהצטלמה בהודו משלבת שירים, ריקודים, צבעים והרבה קצב.
סרטון הפרסומת מציג אישה הודית צעירה אשר טועמת לראשונה את Goody Yoplait Goody ומחליטה שהיא מעדיפה אותו על-פני כל הגברים. כמו סיפור החלילן מהמלין, סוחפת אחריה הצעירה את כל הנשים לבחור ב-Yoplait Goody Goody על פני הבחורים וכל זאת בסצנת ריקוד ושירה בוליוודית מרהיבה.
משרד פרסום: מקאן אריקסון; ניהול תקציב: עמית משיח, סער נעים, גיא קמחי; קריאייטיב: טל רביב, עידו בן דור; אסטרטגיה: יוני קיש, ענת סגל.

תאריך:  09/07/2009   |   עודכן:  09/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il