X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק משדרגת את השירות ללקוחות עסקיים ומשיקה שירותי ניטור ובקרת רשת. שירותי הניטור והבקרה מאפשרים ללקוחות העסקיים לצפות ולעקוב אחר ביצועי הרשת שלהם ולקבל עידכונים בזמן אמת על מצב קווי התקשורת שלהם.
בתוך כך, משווקת בזק את שירותי הניטור והבקרה, כחלק מחבילת שירותי המומחה, הכוללת תמיכה טכנית רחבה בניהול ועידכון רשת התקשורת של הלקוח ושירות תיקונים יזום, ללא כל צורך בפנייה למוקדי השירות של בזק, שירותי מומחה מתאימים לאלפי לקוחות עסקיים של בזק שברשותם קווי DATA, כגון: IPVPN, תמסורת ו-ATM DIRECT.
שירותי הניטור והבקרה מסופקים באמצעות מערכות שליטה ובקרה מתקדמות, אשר הוטמעו במערכות התמיכה והשירות של בזק. כבר היום, עשרות אלפי קווי תקשורת מנוטרים באמצעות מערכות אלו בעבודה שוטפת של מוקדי השירות והתמיכה של בזק.
באמצעות מערכות הבקרה החדשות, לקוחות שירות מומחה יוכלו ליהנות גם מניטור אקטיבי המאפשר זיהוי תקלה והעברתה לגורמים הטכניים לטיפול באופן יזום, מבלי שהלקוח מבזבז זמן יקר באיתור התקלה ובהמתנה למענה של מוקדי השירות. הלקוח מקבל עידכונים שוטפים באמצעות הודעות SMS ומייל, החל מאיתור התקלה ועד לסיום תיקונה, על-ידי נציגי השירות של בזק.
חשוב לציין, כי לקוחות המנויים לשירותי "מומחה" יוכלו לעקוב ולצפות בזמן אמת אחר ביצועי הרשת שלהם באמצעות פורטן ניטור אינטרנטי ידידותי ומאובטח. הפורטן כולל קונסול לקוח המאפשר קבלת התראות על בעיות בביצועים, התרעות על תפקוד הרשת, בקרת עומסים, הצגת נתונים בצורה גראפית, הפקת דוחות על ביצועי הרשת ועוד.
קובי פז, סמנכ"ל החטיבה העסקית של בזק, "שירותי מומחה הינם נדבך נוסף במערך התמיכה המקיף והמקצועי שבזק מעמידה לרשות לקוחותיה העסקיים, על-מנת לתת מענה מהיר לכל דרישה או תקלה במערך התקשורת של הלקוח".

תאריך:  19/07/2009   |   עודכן:  19/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il