כמדי שנה עורך האיגוד הישראלי ליחסי ציבור את טקס הענקת פרסי "האריה השואג" לקמפיינים המצטיינים של השנה. במסגרת הטקס, שנערך (יום ו', 23.7.09) בתיאטרון הקאמרי בתל אביב, הפתיע חבר השופטים כשהעניק את המקום הראשון בקטגוריית "גור אריה" דווקא לסטודנט לכלכלה ולא לתקשורת כבכל שנה.
יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור, סילביה בית הלחמי, העניקה לאשר דהן, יועץ תקשורת במשרד יחסי הציבור אפדייט תקשורת שיווקית, את הפרס בעקבות קמפיין יחסי הציבור שביצע עבור המרכז לאומנות הפיתוי. זוהי הפעם הראשונה בתולדות תחרות "האריה השואג" שסטודנט לכלכלה דוחק הצידה את עשרות הסטודנטים לתקשורת וזוכה בקטגוריה זו.
"הקמפיין של המרכז לאומנות הפיתוי שילב שימוש בכלים מתקדמים מתחומי הכלכלה, הסטטיסטיקה והשיווק. הצלחת הקמפיין במישור המעשי ותרומתו לשורה התחתונה של מאזן הלקוח הופך אותו לבעל חשיבות תיאורתית רבה לעוסקים בענף יחסי הציבור ומוכיח שפרט לידע, ניסיון וקשרים יש צורך לשלב שיטות עבודה חדשות בקמפיין יח"צני ביניהן: שימוש בדוחות הכספיים ובמאזנים, הצלבות וניתוחים אקונומטריים של נתונים, בניית מוצרים מיוחדים בעלי ערך תקשורתי ושימוש במודלים אינטראקטיבים מתקדמים", מסביר דהן.