חברת קוסמו פארם, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה, מעלה קמפיין של סדרת ג'ל הגילוח לגברים Crema Men באמצעות מחלקת המדיה מקבוצת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים 35-18.
הקמפיין לג'ל גילוח, Looking Good יעלה בכ-100 מקומות בילוי ביניהם ברים ומועדוני לילה בפריסה ארצית, מקום בו בחורים צעירים מרבים לבלות בשעות הפנאי שלהם ובכך ממקדת את יכולת החשיפה למוצר בצורה ישירה וטובה יותר.
שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע.
היקף הקמפיין - פחות מ-50,000 דולר.