התאחדות המלונות בירושלים יוצאת בימים אלו בקמפיין רדיו לעידוד תיירות הפנים בירושלים.
אריאל רוטשטיין, מנכ"ל התאחדות המלונות מציין שהקמפיין יתבצע בתחנות הרדיו האזוריות תחת הסיסמא: "זה מרגיש כמו ביקור מרענן בחו"ל - ירושלים", על-מנת למצב את ירושלים כעיר המציעה לנופשים הישראלים אטרקציות תיירותיות רבות, בתי מלון בכל הרמות ובמגוון רחב של מחירים ומזג אוויר נוח לטיולים - גם בחודשי הקיץ החמים.
קמפיין הפרסום יכלול כ-160 תשדירים סך-הכל. התאחדות המלונות בירושלים השקיעה בקמפיין הקיץ כ-150,000 שקלים.