X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Servicom
▪  ▪  ▪

חברת Servicom, המתמחה בשירות וקשרי לקוחות, משיקה מועדון לקוחות אינטרנטי בשיטת תשלום לפי תוצאות. המוצר החדשני של Servicom מציע לחברות פתרון כולל בגיוס ושימור לקוחות באמצעות הקמת מועדון לקוחות אינטרנטי, משלב התכנון, בניית אסטרטגיה, בניית המועדון וגיוס לקוחות ברשת ותחזוק שוטף. העלויות לחברות משתלמות וחסכוניות ביותר, כשהתשלום נעשה ברובו לפי תוצאות - לפי כמות החברים המגויסים למועדון הלקוחות.
השירות מתאים לכל חברה/עסק, מהעסק הקטן, הבינוני ועד הארגונים הגדולים אשר מעוניינים לבנות מועדון לקוחות באינטרנט הנבנה על ניהול הקשר ומערכת היחסים עם הלקוחות, המתבסס על רצונם, צרכיהם וקשרי הגומלין עימם המאפשר גישה ישירה אל הלקוח בצורה הפשוטה והאפקטיבית ביותר דרך עולם האינטרנט.
בין הלקוחות שכבר הטמיעו את המוצר החדשני של חברת Servicom: שעוני פולאר מבית חברת אגנטק; סוכנות האופנועים הגדולה מיי-מוטו מבית חברת עופר אבניר; מועדון אימא ועוד.
רונית בן שושן, מנכ"ל חברת Servicom: "אנו שמחים להשיק מוצר חדשני עם ערך מוסף וחשוב העונה לצרכי החברות העסקיות במיוחד עכשיו בתקופה כלכלית לא פשוטה. המוצר יאפשר לכל חברה/עסק לשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלו ולגייס חדשים ונוספים באמצעות פלטפורמה של מועדון לקוחות באינטרנט בעלויות כספיות מינימליות, כשאנו מתוגמלים לפי הצלחה. רק עבור גיוס חברים למועדון הלקוחות האינטרנטי שאנו בונים ללקוח. אני בטוחה שהשילוב של הניסיון והמקצועיות שלנו יחד עם החדשנות הטכנולוגית תעניק לחברה פתרון כולל והמשתלם ביותר בהקמת מועדון לקוחות ברשת האינטרנט".
למידע ולפרטים נוספים ניתן לפנות דרך אתר החברה: www.servicom.co.il. או בטלפון מספר 03-9566038.
אודות חברת Servicom
חברת Servicom מתמחה במתן פתרון כולל בייעוץ וליווי עסקי לחברות וארגונים בתהליכי שירות וניהול קשרי לקוחות, ככלי ניהולי ושיווקי. החברה מציעה מגוון כלים וטכניקות למינוף הפעילות העסקית אל מול הלקוחות והגדרה מיטבית לאסטרטגיית ומדיניות השירות כגון: בנייה והטמעת אסטרטגיות שירות בתהליכי הקמת מערכי שירות כמו-גם בתהליכי רה-ארגון ועיצוב מחדש של מערך קיים. שיפור תהליכי ליבה המהווים השפעה על איכות השירות, אפיון, יישום והטמעת מערכות בניהול קשרי לקוחות (CRM), השמה איכותית למגוון תפקידי השירות, סדנאות והרצאות לפיתוח מיומנויות ולמצוינות בשירות ועוד.
בין לקוחות החברה נמנים: חברת מדיצ'י מדיקל, חברת שמן תעשיות בע"מ, חברת אגנטק, חברת ביקור רופא, חברת מדיטק סם און ועוד.

תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il