רשת אופטיקנה מעלה קמפיין טלוויזיה, לראשונה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, אליו עברה הרשת לפני כשלושה חודשים. הקמפיין יקדם את מותג KOYA TRY &CHANGE. בקולקציה חדשה אותה משיקה הרשת ניתן להחליף את מוטות המשקפיים באמצעות פעולה ידנית פשוטה ובכך לשנות את אופנתיות המשקפיים בכך פעם לצבע אחר. סרטון הקמפיין ימחיש לצופה את קלות החלפת צבע מוטות המשקפיים, כאשר כל צבע מעביר מסר אופנתי אחר.
לדברי מאיר רסין, מנכ"ל אופטיקנה: "מותג KOYA הינו מותג הבית של אופטיקנה, אשר זוכה לאורך השנים לחיזוק שיווקי הן בנקודות המכירה והן בקמפיינים פרסומים אותם עורכת הרשת. המותג אהוב על הצרכן הישראלי ובשנה האחרונה אנו רואים גידול של 20% במכירות המותג בחנויות הרשת.
משרד פרסום: מקאן אריקסון; סמנכ"ל לקוחות: אורית רחמני; סמנכ"ל קריאטיב: אלדד וינברגר; מנהל לקוחות: שחר בן נעים; תקציבאי: פלג ישראלי; מנהלת מחלקת פלנינג: שירה לוי; פלנרית: מירב כנת; מנהל קריאטיב: ניר לוי; ארט דירקטור: מעיין פרוינד; קופי: אלעד גביסון; מפיקת משרד: רינת לביא; מנהלת מחלקת הפקה: תמי כץ זרה; בית פוסט: פרימוס; במאי: עודד בן נון; חברת הפקה: תפארת.