קבוצת ויסוצקי יצרנית התה הגדולה והמובילה את תרבות התה בישראל יוצאת במהלך שיווקי לעידוד השימוש בשקיקי התה גם בתקופת הקיץ, תחת הכותרת: טעים גם קר.
המהלך יתמקד ביתרונות משקה התה הקר, להכנה בבית, על פני משקאות אחרים, במיוחד בפן הבריאותי והתזונתי, וכן יחשוף את קלות ההכנה של תה קר בבית, מגוון השימושים הרחב ההופכים אותו למרווה ומרענן, כמו-גם מגוון הטעמים העצום שמציעה ויסוצקי ומתאימים להכנת תה קר.
אורלי חרש, סמנכ"ל שיווק בויסוצקי: "ויסוצקי, כמותג התה המוביל בישראל, שמה לה כמטרה לחזק את הקטגוריה, באמצעות העלאת המודעות למותג ויסוצקי והפיכתו למשקה המשתלב בטבעיות גם בתקופת הקיץ. החלטנו להרים את הכפפה ולהשקיע בפרויקט ייחודי זה, שבבסיסו העידוד לשימוש במגוון טעמי התה הקיימים בחברה גם בגרסה קרה ומרעננת, המתאימה לקיץ הישראלי החם והמהביל. אולי רבים יראו זאת כמשימה בלתי אפשרית, אבל אנו נחושים לחנך את השוק לצריכת תה גם בקיץ ואנו מתכוונים להרחיב את השקעתנו בנושא".
"במיוחד בתקופת הקיץ", מוסיפה חרש, "אנשים רבים שותים שתייה ממותקת ואנו בויסוצקי, באמצעות הכנת תה קר באופן קל ונוח בבית, מציעים להם פתרון, שהוא טבעי ובריא יותר ועם זאת מקרר ומרענן. זאת בנוסף, למגוון העצום של סוגי וטעמי התה, המאפשר לכל אחד להפתיע בטעם חדש כל רגע".
כאמור, תשקיע החברה במהלך כ-750,000 שקלים שיכלול, פעילויות בנקודות מכירה בפריסה ארצית, חסויות בטלוויזיה ועוד.