X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פרסקו
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת פרסקו ממושב חצבה בערבה המייצרת מזה עשור תערובות עלים טריים ושטופים לסלטים מוכנים למאכל וממרחים ורטבים העשויים מצמחי תבלין טריים, יוצאת לראשונה במהלך של מיתוג מחדש בהשקעה של רבע מיליון שקלים.
חברת פרסקו מפעילה שני מפעלים האחד פרסקו סלטים, המתמחה בגידול, בשטיפה ובאריזה של עלים צעירים טריים כגון עלי בייבי, סוגי חסות שונים, כרובים ותערובות סלטים שטופות ומוכנות למאכל תחת שם המותג פרסקו חצבה 2006 הידועה בשמה הקודם פרסקו משק 95 וכן כמותג הבית של שופרסל.
במפעל השני פרסקו רטבים, מיוצרים רטבים על בסיס צמחי תבלין טריים הגדלים גם הם בחממות המפעל במושב חצבה בערבה ונקטפים ממש ביום ייצורם כגון: רוטב פסטו, רוטב צ'ימיצ'ורי, ממרחי זיתים, ממרח עגבניות מיובשות ועוד. הרטבים משווקים בכל רשתות השיווק והמעדניות ומיוצאים לחו"ל לרשתות מזון כשרות.
פרסקו רטבים נכנסת לתהליך מיתוג מחדש תחת הכותרת המובילה של "הרגע נקטף" במטרה להמחיש את נושא הטריות ואיכותם הגבוהה של הרטבים כאשר התהליך כולל החלפת תוויות המוצרים, שינוי הלוגו ובניית אתר אינטרנט אינטראקטיבי וחדשני.
מהלך המיתוג מחדש נעשה באמצעות סטודיו Davidson design (אפרת ורועי דוידסון) האמונים גם על עיצוב אתר האינטרנט החדש של פרסקו וכן על עיצוב חומרים ועזרים שיווקים נוספים.
לדברי אילון שטרן, מנכ"ל ובעלים של פרסקו, תהליך המיתוג מחדש התבצע כחלק מההתחדשות וההתרחבות של המותג פרסקו במסגרתו הוגדרו מחדש ערכי הליבה שלו: ישראליות, פשטות ומעל הכל טריות. המטרה הייתה חיזוק הקשר בין המוצרים על המדף לבין החממות בו הם גודלו ונקטפו בתנאים מיוחדים.
בהמשך עוצבו תוויות המוצרים מחדש באופן שיחזק את ערכי המותג ותיווצר שפה אחידה בין כל מוצרי החברה. הלוגו הישן עוצב מחדש והוגדל, ונעשה שימוש בצילומים המשדרים טריות ורעננות. שטרן הוסיף כי באמצעות העיצוב החדש המותג נראה עדכני, רענן ומקצועי והמוצרים יקבלו את הבולטות הראויה להם על המדף.
הוא הוסיף, כי בכוונת פרסקו רטבים להיכנס לתחומים נוספים ולנצל את הידע והניסיון המצטבר בגידול צמחי תבלין והפקתם למוצרים קולינריים משובחים שישמשו כל מטבח בישראל כתבלינים איכותיים של הדור הבא לשדרוג מאכלים החל ממאכלי גבינה, מאפים, מוצרי בצק ועד למאכלי בשר. בכוונת פרסקו בהחדרת דור חדש של רוטבי תבלין למקרר הביתי כאשר כל אריזה במשקל 220 גרם מכילה ריכוז של כ-80% עשבי תבלין טריים ובמחיר שווה לכל נפש כ-15 שקלים לצנצנת.
"ההתמחות המיוחדת שלנו בגידולי צמחי תבלין טריים והכנתם מיד עם קטיפתם לתבלין בצורת רוטב או ממרח בטעם אותנטי המשווקים למרכולים תוך 24 שעות מרגע הקטיף. הטריות הייחודית לשיטת הייצור של פרסקו מעניקה לרטבים ניחוח ארומתי תוך כדי שמירה על טריותם וטעמם וזה ייצור שדרוג במטבח הישראלי ויעניק תחושה של יציאה למסעדת גורמה אבל בתוך הבית. מהיום כל אחד יכול להפוך להיות שף" אמר.

תאריך:  09/08/2009   |   עודכן:  09/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il