X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מרכזי דיאדה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת מרכזי דיאדה להורים, הורים שבדרך, פעוטות, תינוקות וילדים מכריזה על מבצע קיץ שיימשך עד סוף אוגוסט - נשים שיירשמו לקורס הכנה ללידה יזכו במנוי חינם לחודש לכל המגוון העצום של הפעילויות הפיזיות לנשים שמציעה הרשת, לרבות התעמלות מים. שווי ההטבה - 350 שקלים, או 250 שקלים במרכזים בהם אין התעמלות מים.
קורסי ההכנה ללידה בדיאדה מעניקים מגוון רב של כלים המכינים את היולדת והמלווה שלה ללידה. במסגרת הקורס נחשפים המשתתפים למידע מקצועי רב ונלמדות מיומנויות המקלות על ההתמודדות עם סוגיות, פחדים וחששות אשר עולים לעיתים במהלך ההיריון. זאת לצד כלים נוספים שמטרתם להקל על תהליך הלידה. הקורסים כוללים בין היתר צפייה מודרכת בסרטי לידה, אשר הוכחו כמפחיתי חרדות מפני הלא נודע. כל המנחות בקורסי ההכנה ללידה בדיאדה הן בעלות הכשרה וידע נרחב בתחום ההיריון ולידה, ומתמחות גם בתחומים נוספים כמו הנקה, עיסוי תינוקות, רפואה משלימה וכו'.
חשוב לציין כי תכני הקורס מתאימים לכל סוגי הלידות - לידה טבעית בחדר לידה או לידה תחת השפעה של 'אפידורל', לידת בית ועוד. ניתן להירשם לקורסי הכנה ללידה שבועיים, מרוכזים או פרטיים בבית הלקוח.
במסגרת מבצע אוגוסט, הנרשמות לקורס הכנה ללידה יקבלו מנוי לחודש חינם לכל הפעילויות הפיזיות שמוצעות לנשים ברשת מרכזי דיאדה. מדובר במבחר פעילויות שתורמות לחיזוק שרירי רצפת האגן, השלד והיציבה, הרפיית הגוף והנפש. על רשימת הפעילויות נמנים: התעמלות לנשים בהריון, פילאטיס בהריון, יוגה להריון וחוג הריון בתנועה המתמקד בתרגילי נשימה לחיזוק שרירי רצפת האגן ולשיפור היציבה. רשימת הפעילויות מהן ייהנו הנרשמות באוגוסט לקורס הכנה ללידה ללא תוספת תשלום כוללות גם התעמלות לנשים בהריון במים התורמת להכנת הגוף והנפש ללידה. פעילויות המים מתקיימות בסניפי דיאדה בהן פועלת בריכה.
דיאדה הינה רשת מרכזים המהווה בית להורים ולילדים בתחילת דרכם כמשפחה. בית זה מלווה נשים וגברים משלב ההיריון והלידה, דרך ההתמודדות האישית להקמת תא משפחתי ועד פעילויות ותמיכה בתינוקות, בפעוטות ובהורים. דיאדה מציעה מגוון של פתרונות, שירותים ופעילויות המבוססים כולם על מקצועיות והבנה מעמיקה של הרצונות, הצרכים והקשיים עימם עשויים להתמודד ההורים ומציעה מגוון פעילויות המאפשרות לחזק את הקשר המשפחתי. מעבר לכך מספקת דיאדה שירותים נלווים כגון הכשרת מטפלות קליניקה לייעוץ ולטיפול אישי, השכרת משאבות הנקה ועוד.
הצוות המקצועי של דיאדה מורכב מנשות מקצוע מובילות ומוכרות בתחום ההדרכה והייעוץ איתן אפשר לחלוק מידע, לקבל תמיכה, להתייעץ וסתם לשחרר לחץ. כמו-כן, מציעה דיאדה רשת חנויות בה נמכרים מוצרים ייחודיים, מעשירים ובטיחותיים, המספקים תשובה לצרכים השונים של לקוחותינו.

תאריך:  10/08/2009   |   עודכן:  10/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il