X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וולוו
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

וולוו עולה בקמפיין מכר/מבצע חדש לרכב המנהלים הפופולרי שלה - S60 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. תקציב קמפיין מדווח - 1,350,000 שקלים.
הקמפיין החדש, תחת הסלוגן "ירדנו בגדול - כשכולם עולים אנחנו יורדים", חושף את האפשרות לרכוש רכב מנהלים יוקרתי ואמין במחיר אטרקטיבי במיוחד (גם לאחר עליית מחירי הרכבים בעקבות המיסוי הירוק): VOLVO S60 ב-181,000 שקלים במקום 196,400 שקלים מחיר מחירון.
הקמפיין יעלה למשך חודש, החל מה-10.9.09 ויעלה בטלוויזיה ובשילוט חוצות. השילוט שיעלה ב"הדר דימול" יציג את הגופייה כפי שמופיעה במודעת הפרסומת אולם, בשילוט תוצג גופייה מקורית במימדי ענק - הגופייה הגדולה ביותר בישראל.
"הקמפיין פונה לכל אלו שחפצו ברכב מנהלים יוקרתי אולם לא התאפשר להם להגשים את חלומם ובעיקר כעת, לאחר שכל היבואנים מעלים מחירים בעקבות תקנות המיסוי הירוק. בעקבות הקמפיין, והמחיר האטרקטיבי, יוכלו אלו להגשים את חלומם ולנהוג ברכב אמין ובטיחותי", מוסר עוזי עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת המכוניות במאיר.
בנוסף, עולה וולוו בקמפיין אינטרנטי ראשון מסוגו שיעלה באתר פייסבוק ויתבסס על שיווק ויראלי ברשתות חברתיות באינטרנט, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. תקציב קמפיין מדווח - 150,000 שקלים.
הקמפיין החדש, תחת הסלוגן: "כשאת יפה עושים לך הנחות", מציע לגולשים ולגולשות לקבל עד 20,000 שקלים הנחה ברכישת וולוו C30 חדשה - הרכב הצעיר והסקסי של המותג - בהורדת אפליקצייה וצירוף אליה עד 20 חברות יפות כאשר על כל חברה מתקבלים מיידית 1,000 לרכישה.
הקמפיין יעלה למשך שבועיים באתר פייסבוק.
"הקמפיין פונה לקהל החפץ ברכב יוקרתי ודינמי, לצעירים בעלי סגנון חיים עירוני ונמרץ המעמיד בראש סולם ההעדפות שלו את האהבה לעיצוב ומאפייני נהיגה. הפרסום הויראלי ברשתות חברתיות הוכיח את עצמו כיעיל וממוקד ולכן החלטנו לפנות לפייסבוק", מוסר עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת המכוניות במאיר.

תאריך:  10/08/2009   |   עודכן:  10/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il