מותג האופנה הספרדי ספרינגפילד ומותג הבירות המוביל הייניקן יוצאים במהלך החודש הקרוב, בשיתוף פעולה אסטרטגי, תחת הכותרת: SPRINGFIELD AFTER PARTY.
במסגרת שיתוף הפעולה יוצאת רשת ספרינגפילד במבצע אטרקטיבי בכל סופ"ש, בימים חמישי עד שבת, בסניפים שונים של הרשת, במסגרתו, כל הפריטים בחנות יימכרו החל מ-39.90 שקלים ובירות הייניקן יחולקו חינם במהלך כל האירוע.
לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן: "במסגרת שיתוף הפעולה בכוונתנו ליצור חווית קנייה ייחודית ללקוח, המקנה לו אפשרות ליהנות במגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים לצד הטבות ייחודיות של מותג הבירה המוביל הייניקן המיועד לקהל יעד זהה. מדובר בשיתוף פעולה שיתרום ויניע את הצעירים להגיע לחנות וליהנות משני העולמות".
לדבריה: "שיתופי פעולה מסוג זה מגבירים באופן משמעותי את הטרפיק בסניפים וכן מגדילים את המכירות".
שיתוף הפעולה בין רשת האופנה ספרינגפילד למותג הבירות המוביל הייניקן שיתחיל השבוע, ויימשך במהלך חודש אוגוסט תחת הכותרת: "SPRINGFIELD AFTER PARTY", יגובה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ארצית, אינטרנט ועוד. הקמפיין יערך באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
בנוסף, יצאו שתי הרשתות במסע קידום מכירות רחב היקף, הכולל: פוסטרים, שילוט בסניפים ובקופות שתי הרשתות.
מותג האופנה ספרינגפילד מונה כיום שני סניפי דגל מרכזיים במתחם דיזנגוף סנטר החדש ובקניון רננים. כמו-כן שמןנה סניפים נוספים קיימים בקונספט "SHOP IN SHOP" בתוך סניפי רשת המשביר לצרכן בקניון איילון, קניון אבנת - פתח תקוה, קניון עזריאלי - תל אביב, גרנד קניון, קריון - קריית ביאליק, מלחה ירושלים, ראשון לציון וטבריה.