X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כינוס תל אביב לתרבות
▪  ▪  ▪

כינוס תל אביב לתרבות, אשר יתקיים השנה לראשונה בצוותא בין התאריכים 15-13 בספטמבר, ירכז עשרות פאנלים ומאות משתתפים מהשורה הראשונה של עולם התרבות הישראלי.
במסגרת הכינוס יתקיימו דיונים מקצועיים בנושאי הטלוויזיה, הקולנוע, התיאטרון, הבידור, המוזיקה והספרות שמטרתם לשפר את תהליכי העבודה של העוסקים בתחום, להציע רעיונות בתחום השיווק העצמי ולחשוף פלטפורמות שונות לקידום היצירה.
בין הדיונים הבולטים אשר יציע הכינוס:
"לחתום או לא לחתום" - על עתידן של חברות התקליטים בעידן החדש שינסה בין השאר לענות על השאלה האם משתלם יותר להישאר אמן עצמאי ומה אפשרויות ההפצה האלטרנטיביות, בהשתתפותם של ניצן זעירא (נענע דיסק, עבודה עברית), אסף רחמני (לשעבר מנכ"ל לב מדיה), אוהד רז (רדיו תל אביב), יאיר ניצני והדר גלר (מנהלת).
"זמר או טאלנט" - דיון על הצורך של האמנים בימינו לעסוק בתחומים שמעבר לשירה ויצירה כמו השתתפות בתוכניות ריאליטי או משחק, על-מנת להישאר בתודעה. בדיון ישתתפו טמירה ירדני (טדי הפקות) כתב המגזין של ידיעות אחרונות דני ספקטור והאמן ארי גורלי.
DIY - כיצד מקימים הוצאה לאור עצמאית? יספרו מניסיונם שלמה קראוס (הוצאה פלונית), רפי ויירכט (הוצ' קשב לשירה) ושרי גוטמן (הוצאת בית).
"בין מרכז לפריפריה" - על יצירת תרבות קולנועית מחוץ לעיר הגדולה, בהשתתפות בני כהן (מנהל סינמטק שדרות), משה סלמונה (יוצר וסרמיל) ויעל שוב (Timeout).
"מכל וכל רק חו"ל וחו"ל - על פריצה אל מעבר לגבולות השוק הישראלי בקולנוע, בהשתתפות אלון רצ'קובסקי (מפיק "ביקור התזמורת"), מירה גשל (מדור הקולנוע במכון הייצוא), ברק היימן (מפיק ובמאי), הקולנוען ג'קי טלקר (היוצר בבוליווד) ויולה גדרון היוצרת באירופה.
שיווק עצמי ועצמאי של מופעים - סדרת דיונים בנושא שיווק עצמאי של הצגות ומופעי תיאטרון בהשתתפות אפרת אברהם לבנה (דוברת הקאמרי), דורי אדר (פליקס), גיא פלג (מנכ"ל בוםבמלה) ורותם קינן (ציפורלה).
כמו-כן יתקיימו דיונים בנושא בתי הספר למיניהם (מוזיקה, משחק, קולנוע), איגודי האמנים השונים והשימוש בפלטפורמות האינטרנטיות והסלולריות לקידום היצירה.
בתומו של כל יום יתקיימו מופעי מוזיקה ובידור אשר יהיו פתוחים לקהל הרחב. בין המופעים - קורין אלאל, מופע מחווה לגזוז, אורי בנאי וניר פרידמן, תומש, עידו מוסרי, ערב משיריו של אלכסנדר פן, ערבי סטנדאפ ועוד.
בטקס הפתיחה, אשר יתקיים ב-13.9 בשעה 11:00 ישאו דברים סגן ראש עיריית תל אביב אסף זמיר, ח"כ ניצן הורוביץ ויו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל בועז טופורובסקי.
תוכניית הכינוס המלאה מצורפת. לנוחיותכם ניתן להוריד את התוכנייה בגרסת pdf בקישורים: www.upload-il.com/?d=3AF03B6B1 או www.1giga.co.il/file/jigi9c4kfn.
כינוס תל אביב לתרבות 15-13 בספטמבר, צוותא תל אביב. מחירי כרטיסים: 50 שקלים ליום, 120 שקלים לשלושת הימים (לתחום הספרות 80 שקלים ליומיים).
כרטיסים בקופות צוותא, טלפון: 03-6950156/7.

תאריך:  13/08/2009   |   עודכן:  13/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
- הודעה מטעם התאחדות המלונות בירושלים
כרמית חדידה
- הודעה מטעם עיריית תל אביב-יפו
הילה אפרתי
- הודעה מטעם ארגון מתן
מירב איילון
- הודעה מטעם משתלות גבעת ברנר
שלי הימן
- הודעה מטעם מגזין להיות משפחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il