X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
צלי זיטמן דוא"ל טיימינג קמפיינים תקשורתיים
- הודעה מטעם המשרד להגנת הסביבה
▪  ▪  ▪

בשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט תתבצע פעילות מוגברת של אכיפה והסברה מטעם המשרד להגנת הסביבה, איגוד ערים כנרת ומנהלת הכנרת לאורך חופי הכנרת. במסגרת מבצע האכיפה ינתנו דוחות לנופשים אשר ילכלכו את הטבע וכן לבעלי רכב המנצלים את השטח ממנו נסוגו מי הכנרת לצורך חנייה לרכבם.
פעילות ההסברה, אשר נמשכת כבר מספר חודשים, נעשית בשיתוף גופים פרטיים וציבוריים אשר ביקשו לשתף פעולה עם התוכנית "הולכים על נקי - זאת הכנרת שלנו" וביניהם מועצה אזורית עמק הירדן, החברה למתנ"סים, החברה להגנת הטבע, עיריית טבריה, בתי מלון ובתי עסק באזור הכנרת ועוד. שיתוף פעולה ייחודי מתקיים עם חוות השוקולד "גליתא" בקיבוץ דגניה אשר במסגרתו מעצבים הילדים שוקולדים עם סלוגן התוכנית.
במסגרת הפעילות לעידוד הניקיון, הוצבו בשנה האחרונה, מאות פחי אשפה לאורך כל חופי הכנרת אשר מקלים על ציבור הנופשים לשמור על הניקיון ולזרוק את הפסולת שלהם לפח.
במהלך חודשי הקיץ ותקופת חגי תשרי פועלת ניידת ייעודית של המשרד להגנת הסביבה לעידוד שמירה על ניקיון החופים. צוות הניידת עובר בין הנופשים ומעביר בדרכים יצירתיות ומגוונת את המסר של חשיבות השמירה על ניקיון הכנרת וסביבתה.
ד"ר סיגל בלומנפלד, העומדת בראש תוכנית "הולכים על נקי, זאת הכנרת שלנו" של המשרד להגנת הסביבה: "משבר המים מרענן לנו, תושבי ישראל, את התחושות הייחודיות שלנו כלפי הכנרת. המשרד להגנת הסביבה רק מזכיר לציבור את החשיבות לשמור על אוצר הטבע הזה, אבל זו אחריות כולנו לשמור על הכנרת שלנו נקייה".
רקע על תוכנית "הולכים על נקי, זאת הכנרת שלנו"
תוכנית "הולכים על נקי, זאת הכנרת שלנו" של המשרד להגנת הסביבה, נועדה כדי לשמור על חופי הכנרת, להגן על משאב המים העיקרי בישראל ולשמור על אחד ממשאבי הטבע הייחודיים בארץ. מטרת התוכנית כאמור היא ליצור שינוי אמיתי בהתנהגות הנופש הישראלי.
אחת מבעיות הסביבה העיקריות בכנרת היא השלכת פסולת בחופים הפתוחים על-ידי ציבור הנופשים המגוון. הפסולת מהווה מפגע אסתטי ובריאותי, פוגעת באופן ישיר גם באיכות מי הכנרת ומערערת את מרקם החיים בה וסביבה.
בכדי להתמודד עם בעיה זו ועם בעיות נוספות באזור הכנרת, הוקם לפני כשנה, מתוקף חוק, "איגוד ערים כנרת". הופקד בידי האיגוד ניהול הכינרת וחופיה, טיפול באגם בראייה כוללת, וכן ריכוז תחתיו את פעילות הגופים השונים בתחום התכנון והבנייה, התיירות, איכות המים, איכות הסביבה, בריאות הציבור ועוד.
במסגרת השמירה על הסדר בחופים, לפני כשנה הקימו המשרד להגנת הסביבה, בשיתוף מנהלת הכנרת ומשטרת ישראל, את "משמר הסביבה כנרת" שמורכב מקבוצת מתנדבים שעוסקים בשיטור, בפיקוח ובאכיפה.

תאריך:  18/08/2009   |   עודכן:  18/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il