X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מועצה מקומית גן-יבנה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בטקס רב משתתפים שהתקיים השבוע (יום ג', 25.8.09) נחנך האגף הראשון של בית הספר הצומח השש-שנתי ע"ש נעמי שמר בגן-יבנה. את הנוכחים כיבד בנוכחותו שר החינוך גדעון סער, אשר ציין כי חנוכת בית ספר חדש הינה אושר וסיפוק גדול, קל וחומר לפני תחילת שנת לימודים, דבר שמספק תחושת רווחה וישוב הדעת. השר הדגיש את אהבתו לגן-יבנה, ואת האוזן הקשבת שיש לגן-יבנה במשרד החינוך בכלל, ואצלו כשר בפרט.
סער הביע תקווה ששנת הלימודים תיפתח בצורה חלקה ככל שניתן. "שנת הלימודים תאופיין בתוספת של שעות לימוד בתחומי השפה, המתמטיקה והמדעים, דבר שאינו קל על-רקע הקיצוצים התקציביים, ועדיין רחוק ממצב אופטימלי, אך זהו תחילתו של מהלך לייצוב מערכת החינוך בישראל. יצירת מפנה בחינוך, חשובה להבטחת העתיד הלאומי, לא פחות מהשקעה בטנקים ומטוסים", סיכם סער.
ראש המועצה דרור אהרון, הודה בחום לשר סער על דבריו, ועל תמיכת משרד החינוך, בזכותו מוקמים בהדרגה גנים ובתי ספר בכמות שתאפשר מתן מענה לגידול המהיר באוכלוסיה. לאחר השלמת האגף הראשון של בית הספר "נעמי שמר" שנחנך, יושלם תוך זמן קצר האגף השני. בימים אלה כבר ניתנה למועצה ההרשאה להקים את שלב ג' של המבנה המרשים. בקרוב אף תחל בניית בית ספר יסודי חמישי בישוב, וארבעה גני ילדים חדשים יאוכלסו במהלך החודשים הבאים.
דרור אהרון הודה לגם למפקחת משרד החינוך אביבה גורן, לסגניו, לחברי המועצה, למנהלי מחלקת ההנדסה והחינוך על מאמציהם הניכרים, למנהלת לשכתו על הארגון, לנציגי החברה למשק וכלכלה והחברה הקבלנית "כפרית" שכיבדו את המעמד בנוכחותם.
את דברי הברכה המסכמים שמר ראש המועצה למנהלת בית הספר רינה ניצן ולצוותה, להורים וכמובן לתלמידים נרגשים, שגם הם לא התאפקו מלהגיע לראות לראשונה את משכנם החדש.
בסיום הטקס יצאו השר ופמלייתו למתנ"ס גן-יבנה להתרשם מסיכום פעילות "הלילות הלבנים" לנוער, בחסות החברה למתנ"סים. שם התקבל על-ידי איתן מזרחי, מנכ"ל החברה ובני חממי, מנהל האיזור, שהציגו בפניו את הפרויקט. השר העניק תעודות הוקרה לארבעה בני נוער מצטיינים בתחום הפעילות החברתית-ערכית ומדליה לזוכה באליפות השחייה שהתקיימה בגן יבנה לראשונה השנה.
השר סיכם את ביקורו תוך הדגשת מקומם המשמעותי של מערכות החינוך הלא-פורמליות, המתנ"סים, התנועות והארגונים, ככלים נאותים בעידודן של הרשויות המקומיות לקידומו של הנוער, ולמניעת תופעות בלתי רצויות בקרבו.

תאריך:  27/08/2009   |   עודכן:  27/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il