X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הי-נט
▪  ▪  ▪

קבוצת האינטראקטיב HI-NET, המתמחה בפרסום מדוד תוצאות, הודיעה היום על הקמת חברת ניו מדיה חדשה Spread-it, אשר תספק פתרון כולל בתחום הניו מדיה.
החברה משלבת מספר פלטפורמות לשם בניית התמהיל המושלם עבור הלקוח, כדוגמת פעילות ברשתות חברתיות, פעילות בלוגרים וטוקבקיסטים, שיווק דרך הסלולארי ושיווק חברתי. הטיפול הכולל בתחום והשימוש במדיה החברתית עוזרים לשמר את רוח הקמפיין ולהאריכו, ומייצרים רובד אחר באינטראקציה, בקשר ובהשתלבות בחיי הלקוחות.
החברה החדשה בקבוצת HI-NET היא הראשונה בישראל המתמחה בטיפול כולל בתחום הניו מדיה, ומעניקה פתרון מלא, אשר מייצר סנכרון ואפקטיביות גבוהה יותר. תחום מורכב זה משלב אנשי תוכן, קריאייטיב, יכולות של משרד יחסי ציבור וכישורים טכניים לעבודה על פלטפורמות אינטרנט שונות,ללא קניית מדיה.
בישראל כיום, אין חברות המסוגלות להעניק את סל השירותים הכולל לתחום מורכב זה.
בראש Spread-it תעמוד יעל אנגלר, מהנדסת תעשיה וניהול בעלת ניסיון רב בבניית תהליכים פנים וחוץ ארגוניים, הובלת חברות ליישום האסטרטגיה במדיה החברתית תוך שימוש בכלים מתקדמים. שברזומה שלה ניתן למצוא עבודה מקיפה בנושא פעילות אינטרנטית עם גופים גדולים כגון מגדל שוקי הון, קה"ל של דיסקונט ולאומי ועוד.
לדברי רמי שכטר ושי בן ארי, בעלים ומנכ"לים משותפים ב-HI-NET: "אחת הבעיות הנפוצות בתחום הניו מדיה היא ריבוי ספקים והתמחויות שונות, מה שמקשה על עבודה אסטרטגית נכונה, והגעה למסה של קהל יעד. קיימות דוגמאות רבות לניסיונות של גופים מסחריים להצליח באזור הזה, כדוגמת הפעילויות של גורמים מסחריים ברשת החברתית פייסבוק, שלא מצליחות להתרומם, גם בארץ וגם בעולם".
שי בן ארי הסביר כי החשיבות במתן פתרון כולל ללקוח היא עצומה מאחר ומדובר במדיה מורכבת המכילה בתוכה מגוון כלים ואפשרויות רבות. על הלקוח לראות את התמונה הכוללת ברמה האסטרטגית ועל כן לא רצוי לפצל את הפעילויות בין מגוון ספקים, שיוכלו לתת מענה רק לחלק אחד בפאזל.בן ארי הוסיף, כי באמצעות יצירת תמהיל פעולות ייחודי עבור כל חברה/מטרה , ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות.
כמו-כן ניתן להעצים את האפקטיביות של חלק מכלי הניו מדיה, בעזרת תהליך פנים ארגוני וברתימת משאבי החברה הקיימים לתהליך, דוגמת עובדים שיסייעו להגברת הפצת הבשורה, תוך שימוש בתכנים קיימים ורלוונטיים ועוד...
בנוסף, הטיפול הכולל בתחום יהפוך את האינטרנט לכלי עבודה, ויוכל לסייע למגוון המחלקות בארגון, כגון לשרות לקוחות, לשיווק, לרכש, למשאבי האנוש והרווחה.
רמי שכטר מוסיף כי "התחום מתפתח בקצב מסחרר ועם הצוות שהרכבנו, הכולל אנשי תוכן, קריאייטיב ויחסי ציבור בשילוב היכולות הטכניות והפרסומיות שלHI-NET , אנחנו בדרך הנכונה שבאה לידי ביטוי בהצבעה של הלקוחות ברגליים".
קבוצת HI-NET אינטראקטיב נוסדה בשנת 2000 ע"י רמי שכטר ושי בן ארי, פרסומאים בעלי ניסיון עשיר במגוון המדיות הפועלות, עם התמחות באינטראקטיב. החברה עוסקת בשיווק דיגיטלי של גופים כלכליים וחברות עסקיות, ומספקת פתרונות קריאטיביים בתחום התוכן והפרסום ונחשבת לחברת האינטראקטיב העצמאית הגדולה בישראל.
הקבוצה כוללת את EQM INTERACTIVE, ואת BLUEBERRIES-PANEL LTD (קהילת פאנל מנוהלת באינטרנט למטרות מחקר).

תאריך:  27/08/2009   |   עודכן:  27/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רס"ב יובל אראל
- הודעה מטעם משטרת מחוז תל אביב
אפרת קנר
- הודעה מטעם יקב הרי הגליל
רן ליאור
- הודעה מטעם משרד התרבות והספורט
יוסי אחימאיר
- הודעה מטעם מכון ז'בוטינסקי בישראל
אטלי פורת
- הודעה מטעם רשת ניו-פארם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il