X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לילית קוסמטיקה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת לילית קוסמטיקה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת חמשת הבשמים החדשים לנשים ולגברים מבית D&G.
תקציב לילית קוסמטיקה מנוהל על-ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב והוא ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) בתאריכים ה-2.9 עד ה-17.9. פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש ספטמבר.
קמפיין הפרסום:
כדי לענות על הצורך הזה, D&G לכדו את מהותן של חמש דמויות נצחיות: Le Bateleur 1 הפרובוקטיבי, L'Imperatrice 3 הבלתי מרוסנת, L'Amoreux 6 החושני, La Rue de la Fortune 10 הנועזת, ו-La Lune 18 המהפנטת.
בהשראת קלפי הטארוט הגאליים המסקרנים, כל בקבוק נושא את שם ומספר הדמות שהיוותה השראה ליצירתו. היצירות המרתקות האלה משחקות עם מוסכמות המגדר ומתעלות עליהן. משתמשי הבושם נמשכים אל האפשרויות המגוונות ניתן להם החופש לגלות מי מבין הזהויות בפנתיאון הטיפוסים האגדיים מתאימה להם.
השאלה, "מי אני?" מקבלת את התשובה הכובשת והמודרנית ביותר: "מי שאתה שואף להיות".
הפרסום:
כל חומרי קידום המכירות לטלוויזיה ולדפוס נוצרו על-ידי דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה ובבימויו של מריו טסטינו האגדי, והם יהיו ממגנטים - רגע של פעם בחיים בפרסום מוצרי בישום. שיר הנושא של האייקון ג'ורג' מייקל Freedom 90, יחד עם הדימוי של אנתולוגיית הבשמים של D&G יוכחו כבלתי נשכחים בדיוק כמו הניחוחות עליהם הם מכריזים.
הדוגמנים:
האנשים שיגלמו את צוות הדמויות של D&G הם אישיויות משמעותיות בזכות עצמן, שהופשטו עד למהות המפתה והעירומה ביותר שלהם. במרכז מסע הפרסום ניצבות דוגמניות העל המובילות ביותר של שנות התשעים, המייצגות את הניחוחות החדשים האלה כדמויות נצחיות.
עם עיניה הכחולות המהפנטות ושערה הבלונדיני הארוך, קלאודיה שיפר, נראית כאילו יצאה מתוך אגדה. מזה שנים שהיא מחזיקה בסטטוס של היפהפייה השלווה והמוארת ביותר של עולם האופנה. ככזאת, היא מגלמת את החידתיות הגלומה ב-18 La Lune: שיר הלל לחושניות זוהרת ומפוארת.
אווה הרצגובה, הפנים והגוף הנבחרים בדורה, מצוותת לפרננדו פרננדז, המתאגרף הברזילאי המסעיר שהפך לדוגמן - כדי לייצר את התעוזה הקיימת ב-10 La Roue de la Fortune.
אישיות שכולה פנטזיה מוכרת בכל רחבי העולם, נעמי קמפבל היא 3 L'Imperatrice - ארכיטיפ שנודעה בזכות האופי התוסס, יהיר מרגש ומפתה שלה לא פחות מאשר בזכות הקסם שבה. הקיסרית, אלה בדמות בת אנוש, היא כריזמטית, היא נמרצת והיא נשית.
אחד הגיבורים הבולטים על מסלולי תצוגת האופנה בימים אלה, נואה מילס ידוע במבט החוקר שלו ובגופו המושלם - שלמות של אל יווני, והוא מייצג את הארוס ב-6 L'Amoreux.
מראהו המפתה של טייסון באלו, יליד טקסס, זיכה אותו במקום של כבוד בלב תעשיית האופנה. המגנטיות הממשית שלו וגופו המרשים מגלמים את כל מה שקשה לעמוד בפניו, ב-1 Le Bateleur.

תאריך:  30/08/2009   |   עודכן:  30/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il