החל ביום שלישי ה-1.9 תצא Yes בקמפיין הממחיש את יכולת הרצת הפרסומות באמצעות מכשיר ה-yesMaxHD.
לפני כארבעה חודשים השיקה Yes לראשונה בישראל ובאופן בלעדי את המכשיר המשולב החדש YesMaxHD - המאפשר ליהנות מיכולות ההקלטה והצפייה האישית של מכשיר YesMax לצד איכות הצפייה המרבית של HD. עד כה הצטרפו לחוויית הצפייה המתקדמת כ-30,000 לקוחות.
הקמפיין יעלה בערוצי הבית של Yes ויסתמך על סרט ההשקה של מכשיר ה-yesMaxHD בו מוצג משחק כדורגל בין שתי קבוצות של אנשי מערות לצד עשרות ניצבים באיפור ולבוש ייחודי ובשילוב של דינוזאורים באנימציית תלת ממד. הסרט מתחיל באופן רגיל ואז עובר למהירות גבוהה המדמה הרצת פרסומת.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של חברת Yes: "מהפיכת הצפייה שכולל ה-yesMaxHD נמצאת בעיצומה ומתבטאת בכ-30 אלף לקוחות החברה שכבר הצטרפו לשירות ובסך-הכל בכ-200 אלף לקוחות בעלי מכשירי YesMax אשר נהנים מחוויית צפייה פרסונלית המותאמת לצרכיהם. הרצת הפרסומות בקרב לקוחות ה-Max הינה אחד היתרונות עליו מדווחים הלקוחות המשתמשים במכשיר. ממחקר שערכה החברה במרס 2009 עולה כי 85% מהלקוחות בעלי מכשיר MAX משתמשים ביכולת להריץ פרסומות בדומה לנתונים שאנו מכירים מחו"ל".