X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק השיקה את מרכז השירות הגדול ביותר של החברה בעיר חיפה. מדובר במרכז שירות חדשני ומהגדולים והמתקדמים ביותר במדינת ישראל. במרכז מאות עמדות לנציגי השירות ולטכנאי החברה. בנוסף למוקד השירות נמצא במקום גם מעבדת בזק טק המתמחה בתחזוקה ומתן שירותי מעבדה למוצרי תקשורת.
מרכז השירות החדש בחיפה הינו המרכז הגדול ביותר של בזק בארץ המאגד תחת קורת גג אחד מספר מוקדי שירות של החברה. למיקום שנבחר עבור המרכז, טוענים בבזק, ערך מוסף, בעיקר בימים של מיתון כלכלי, שכן המוקד מספק כ-1000 מקומות עבודה לתושבי חיפה והסביבה. בנוסף, נמסר מבזק כי בכוונת החברה להעביר בעתיד את כל מערך ההדרכה של החברה בצפון למתחם החדש. בתוך כך, השקיעה בזק רבות בתכנון עמדת העבודה של נציגי השירות, וביצירת תנאי סביבה ורווחה מיטביים לעובדי המקום.
המבנה החדש המתפרס על שטח כולל של כ-20 דונם ברחוב בר יהודה בחיפה, שימש בעבר כמפעל אלקטרו מכני של החברה (בזק טק) והיום למעשה מרכז מספר מוקדי שירות של החברה תחת קורת גג אחת, כשבמקביל מתחם בזק טק עבר שיפוץ ושדרוג משמעותי. בזק השקיעה במתחם החדש כ-18 מיליון שקלים.
המוקד החדש מספק שירות ותמיכה טכנית לכלל לקוחות בזק ברחבי הארץ. מוקד השירות של בזק עונה ביום לכ-20 אלף פניות של לקוחות פרטיים ועסקיים ביום, ובנוסף הוא גם מספק תמיכה למאות טכנאי בזק הנמצאים בשטח.
בבזק מודים לעיריית חיפה על חלקה בהכשרת המתחם לקליטת עובדים. העירייה עזרה ושינתה את הסדרי התנועה במקום ובנתה מפרצי חנייה מיוחדים לקווי האוטובוס שעוברים בקרבתו. כל זאת, על-מנת לשפר את זמינות ובטיחות הגעתם של העובדים למתחם בזק החדש.
אבי גבאי, מנכ"ל בזק, "אנחנו גאים לחנוך מרכז המצליח לייצר אלף מקומות עבודה חדשים, לשפר את רמת השירות ללקוחותינו ולאפשר לעובדינו סביבת עבודה טובה יותר".
שר התקשורת, משה כחלון: "אני מאמין בכל ליבי שהשקעה בצפון ובדרום תצמצם פערים חברתיים וטכנולוגיים בחברה הישראלית. האחריות שלנו כמדינה היא לדאוג לכך שילד בחיפה ייהנה מאותן אפליקציות ויישומים כמו מהירות גלישה וקצבי הורדה, ממש כמו חבריו בלונדון או באמסטרדם. בחירה שלכם להרחיב את פעילותכם, ולחנוך את המבנה החדש דווקא בצפון המדינה, מצביעה על האמון שנותנות חברות התקשורת בענף זה, כענף יציב, רווחי, ובר קיימא".
ראש העיר חיפה יונה יהב, הודה להנהלת חברת בזק על ההבנה אותה גילתה לצרכי העיר חיפה והצפון ואמר כי, "להקמת המרכז שיתרום כ-1000 מקומות עבודה חשיבות עליונה במיצוב העיר כביתם של נותני השירותים ברמה הטכנולוגית הגבוה ביותר. המרכז שיכלול את יחידת הדרכה הראשית של בזק מצטרף למאמץ הכולל להפוך את העיר למרכז הלימודים החשוב בארץ".

תאריך:  31/08/2009   |   עודכן:  31/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il