פיליפס ישראל וחטיבת הסחר של אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, יבואנית והמשווקת של טלוויזיות פיליפס בישראל, פותחות היום, בקמפיין גדול להחדרת דור חדש של טלוויזיות אמבילייט חדשניות למיינסטרים של השוק הישראלי. המדובר בטלוויזיות פיליפס Ambilight Full HD מסדרת 8000 החדשה, שמשלבות תאורת לדים אקטיבית המסתנכרנת עם התמונה ומעצימה את חוויית הצפייה לחוויה קולנועית של ממש. החל מ-8,200 שקלים ואפשרות להחזרת הטלוויזיה תמורת מלוא הסכום לאחר 14 ימי התנסות.
הקמפיין ישלב פרסומות בפריים טיים בערוצים 2, 10 ו-24, פרסומות בבתי הקולנוע של Yes Planet ורב-חן, שלטי חוצות אלקטרוניים, אינטרנט ויחסי ציבור, בהשקעה של למעלה מארבעה מיליון שקלים.
אלישבע שוחט, מנהלת השיווק של פיליפס בישראל: "קשה מאוד לתאר באמצעות המילה הכתובה ובקצרה את הייחודיות שבחוויית הצפייה בטלוויזיות אמבילייט, על כן הקמפיין עושה שימוש רק במדיה משודרת ואינטראקטיבית. אם תמונה שווה אלף מילים, אזי וידאו אינטראקטיבי שווה מיליון מילים".
המבצע יערך ברשתות החשמל המובילות ובחנויות החשמל הנבחרות ברחבי הארץ עד ה-16 באוקטובר או עד גמר המלאי. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ברשת בתי הקולנוע יס פלנט ורב חן וילווה בשלטי חוצות אלקטרוניים ובאינטרנט.
הקמפיין בטלוויזיה, בקולנוע ובשלטי החוצות עבר אדפטציה על-ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן, קמפיין האינטרנט בוצע על-ידי משרד הפרסום זרמון גולדמן, וקמפיין יחסי הציבור על-ידי גיתם פורטר נובלי.
במסגרת המבצע ימכרו טלוויזיות פיליפס מהדגמים הבאים: 47PFL8404, 42PFL8404, 37PFL8404. מחירים: 8,190 שקלים, 9,990 שקלים ו-13,990 שקלים. תוקף המבצע: 31 באוגוסט ועד 6 באוקטובר או עד גמר המלאי.
קרדיטים: אלישבע שוחט-שוסטרמן - מנהלת שיווק תחום מוצרי הצריכה, פיליפס ישראל; משרד פרסום זרמון גולדמן: מנהלי לקוחות: ענבר וינברגר ולילך זקס; אינטרנט: אלעד סטפנסקי ואבינועם בוארון; קריאייטיב: ינון יוסף וקובי כהן; הפקה: איתמר כהן; יחסי ציבור: גיתם פורטר נובלי.