9,000,000 בסרטון פרסומת חדש בטלוויזיה בכיכובם של טוטו תמוז, משה איבגי, מירי נבו, תרנגול ולמה עם המסר "אין סיבה לפחד משינויים".
בסרט מבקש איבגי להחליף את קמע הקבוצה מהתרנגול המוכר והאהוב ללמה חדשה העונה לשם "נחמה". טוטו תמוז לא אוהב את השינוי ושואל: למה קמע חדש? מה נעשה עם התרנגול? איך ניקח אליפות בלעדיו? איבגי משיב: אל תפחדו, תחשבו אירופה, שם יש נמרים, אריות, כרשים... וממשיך בפורטוגזית להסביר כי אין סיבה לפחד משינויים וכי שינויים מביאים רק טוב. מירי נבו מסייעת בתרגום ומוסיפה: אין סיבה לפחד, פשוט עזבו את סוכן הביטוח, עברו ל-9 מיליון ותוכלו לחסוך מאות שקלים בביטוח מקיף לרכב. לתרנגול וללמה שלום.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי GREY. היקף הקמפיין מוערך בכ-300,000 דולר.
קרדיטים:
מנכ"ל: אמיר גיא; סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה; מנהל קריאייטיב: טל ריבן; קופירייטר: יניב שחר; ארט דיירקטור: ערן ניר; מפיקה: רוני רוטמן; סופרווייזר: שרית שטרנהל; תקציבאית: מעין דוד; במאי: עודד דווידוף; חברת הפקה: אוג הפקות; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
רקע 9,000,000
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 9,000,000 פועלת על-פי מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתא, מנהלים ותוכניות חיסכון.