חברת לירם זכיינית המותג קדס קידס אופנת ילדים ותינוקות, המשווקת באמצעות 50 חנויות המותג הפרוסות בקניונים ומרכזים מסחריים המובילים בישראל, תציג לראשונה בישראל קמפיין פרסומי בעל מודעות חברתית, בהשקעה של שני מיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין יופק ספר ייחודי, בשיתוף עם מגזין טיים אאוט, שיכלול היצע רחב של פעילויות, שמתקיימות במשך כל השנה ברחבי הארץ ומציעות זמן איכות להורים עם ילדיהם. הספר ישווק בחנויות הרשת בכל רחבי הארץ במחיר של: 49.90 שקלים כשחלק מההכנסות ייתרמו לעמותת "לב אוהב", עמותה הפועלת למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים בניצוחה של מנכ"לית החברה שרון איילון.
הספר יחולק, בתוספת הקדשה פרסונלית, לחברי מועדון הלקוחות הטובים ביותר של קדס קידס.
קדס קידס חרטה על דיגלה את התרומה לקהילה והעלאת המודעות החברתית תוך דגש על בידולה כמותג אמריקני איכותי, המוביל בתחום הילדים. בקמפיין החדש מזמינה הרשת לראשונה גם את ההורים לקחת חלק בלתי נפרד בקמפיין תחת הסלוגן - עד כמה אתה מכיר את הילד שלך?
סבינה דן, מנהלת השיווק ברשת קדס קידס, מסרה כי: "במסגרת אסטרטגיית השיווק ופילוסופית המותג - 'זמן איכות', אנו שמים דגש על מתן ערך מוסף אישי, רגשי ואמיתי ללקוח, ולכן בחרנו לצאת במהלך ייחודי במינו אשר יכלול בניית אתר ראשון מסוגו המזמין הורים וילדים לבחון את עצמם בשאלה עד כמה אתם באמת מכירים את ילדכם, הפקת סרטון ויראלי המעביר מסר להורים קרייריסטים ושיווק ספר פרסונלי ללקוחות המועדון המציע מבחר רחב של פעילויות לזמן איכות בין הורים וילדים (וגם בין הילדים לבין הסבא/סבתא שממלאים הרבה פעמים את מקום ההורים בבילוי זמן איכות עם הנכדים)".
לדבריה: "הספר האישי כולל מגוון רחב ועשיר של פעילויות לזמן איכות בין הורים וילדים ומעניק את הדרך המהנה והאולטימטיבית להכרת הילד בצורה מעמיקה ואמיתית".
המהלך השיווקי הופק על-ידי חברת הפרסום אופטימום וחברת האינטרנט twisted, המתמחה בשיווק שיחה, בליווי חברת הייעוץ SEGMARKETING המתמחה בשיווק פרסונלי במרחבים קמעונאיים.
הספר יושק בחנויות הרשת בכל רחבי הארץ במהלך חודש אוקטובר.
רשת קדס קידס מופעלת על-ידי חברת לירם ונמצאת בבעלות משה זילברשטיין, הרשת מונה 50 סניפים ברחבי הארץ.