משה וקסלר, מנכ"ל חברת טמבור, הודיע היום (א', 16.3.03), כי טמבור תשקיע סכום של 3.5 מיליון ש"ח בפעילות שיווקית ענפה לקראת פסח 2003, במסגרתה תעלה החברה בקמפיין פרסומת מחודש
תחת הסיסמא החדשה: "טמבור - מכניס צבע לחיים", במקום הסיסמה הוותיקה "רואים שצבעת טמבור".
וקסלר ציין, כי הסיסמא החדשה לוקחת את המותג צעד אחד קדימה והיא ממקמת את חברת טמבור בזירה חדשה, המציגה את החברה כהרבה יותר מחברה המייצרת ומוכרת צבעים, אלא כחברה המביאה ללקוחותיה פתרונות מעולם העיצוב בכלל ועיצוב הבית בפרט, ומעניקה לו ערכים של אופנה, סגנון ולייף-סטייל.
לדברי טובי כרמון, סמנכ"ל השיווק בטמבור, פעילויות טמבור לפסח 2003 משלבות פניה ממוקדת לקהלי יעד שונים במטרה להקיף את כלל שוק הצבע בישראל. טמבור עולה בקמפיין פרסומת באווירה של אופנה, בכיכובם של רז מאירמן והילה וידור בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין יעלה בערוץ 2 ובערוץ 10 מה-23.3.2003 ועד ה-11.4.2003.
הקמפיין תומך באסטרטגיה השיווקית של הכנסת צבע לחיים, הצבע הינו המרכיב הדומיננטי בעיצוב הבית.
על שינוי סיסמת טמבור לקראת קמפיין פסח, משיקה חברת טמבור סיסמה חדשה שתלווה את המותג בכל נקודות המגע שלה עם הצרכן - "טמבור - מכניס צבע לחיים". הסיסמה תחליף את הסיסמה הוותיקה "רואים שצבעת טמבור".
בשנים האחרונות מתמקדת חברת טמבור באסטרטגיית הגוונים, הקוראת לצרכנים להשתמש במגוון רחב של צבעים וגוונים, מעבר לצבע הלבן המסורתי. ברמה השיווקית-תקשורתית, אסטרטגיה זו באה לידי ביטוי בצורה בולטת יותר בסיסמה החדשה, ומדגישה את המעבר מהתמקדות בפן הפונקציונלי-מוצרי ("רואים שצבעת טמבור"), אל הצרכן עצמו, והאופן שבו השימוש בצבעי טמבור משפיע עליו באופן אמוציונלי, ומאפשר לו לחוש התחדשות ואופטימיות.
על הקמפיין המחודש לקידום קולקציית הצבעים המחודשת לשנת 2003
חברת טמבור עולה עם קמפיין טלויזיה ל קולקציית הצבעים החדשה בהשקעה של כ- 1.5 מליון ש"ח, משרד הפרסום "ראובני פרידן'".
הקמפיין כולל סרט גוונים שצולם בהונגריה בהשתתפות השחקנים/דוגמנים: הילה וידור ורז מאירמן. הסרט מראה סיטואציות ייחודיות עם קריצה קומית, בהן בוחרים השחקנים חפצים/פריטים שונים בגוונים מיוחדים אשר מקושרים מייד לאחר ה"שוט" הספציפי". לתחושה שהגוון מכניס לחיים, לבית.
גוון הדג הזהוב מכניס צבע לחיים, גוון העניבה הכחולה מכניס סגנון לחיים, התבלינים מכניסים טעם לחיים. את הסרט מלווה השיר המפורסם של הזמרת סידני לאופר - True colors .
הקמפיין יעלה בטלוויזיה החל מ-23.3.2003 , בנוסף מוצגים אמצעי מדיה משלימים: אינסרט אשר יופץ בעיתונות ארצית החל מתאריך ה-21.3.2003.
באינסרט מציגה החברה סלון בעיצוב קלסי, פינת אוכל בעיצוב כפרי, חדר שינה ליחיד/ה בעיצוב חדשני וחדר שינה בעיצוב יוקרתי, בגווני אופנת קיץ 2003 בקונספט המדגיש כי הצבע הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית ומהשפה העיצובית של החדר. קשר טבעי וזורם בין הקירות, השולחן, הספה והשידה חיוני למראה הכולל ולתוצאה הסופית.
על ש
וק הצבע שוק הצבע בישראל מוערך בכ-760 מיליון ש"ח. נתח שוק טמבור בשוק הדקורציה עומד על 50% (לפי הערכת חברת טמבור). שוק הצבעים הדקורטיביים מהווה 2/3 משוק הצבע, וצבעים תעשייתיים כ-1/3.
צבעי הקירות מהווים 75% משוק הצבעים הדקורטיביים.