X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טלקום סלובניה
▪  ▪  ▪

החברה הישראלית Actelis Networks®, הספקית הגלובלית המובילה של פתרונות אתרנט על-גבי נחושת, הודיעה היום ב-Broadband World Forum Europe (ביתן 122) שטלקום סלובניה (Telekom Slovenije), ספקית התקשורת המובילה בסלובניה, בחרה בפתרונות האתרנט על-גבי נחושת של אקטליס כדי לספק שירותי קול ונתונים בפס רחב ברחבי המדינה המזרח אירופית.
טלקום סלובניה מתקינה את פלטפורמות ההצרפה לאתרנט מהדור הבא ML130 ו-2300ML של אקטליס, יחד עם התקני הגישה לאתרנט (EADs) עטורי הפרסים 600ML של החברה. כחלק מההתקנה, טלקום סלובניה מתקינה גם את התקן הגישה ML698 של אקטליס שיצא לשוק לאחרונה, המעניק לספק התקשורת פתרון המייל הראשון של האתרנט (EFM) גמיש מאוד עם יכולת שינוי גודל, מהצפיפות הנמוכה של משרדים מרכזיים ומסופים מרוחקים המשרתים קהילות כפריות ועד לצפיפות הגבוהה של אזורים עירוניים.
"בהיותם השם האמין ביותר בענף בפתרונות EFM על-גבי נחושת, הביצועים המעולים של קו המוצרים ML600 של אקטליס מילאו תפקיד חשוב בבחירה של טלקום סלובניה", אמר ז'לקו פולייץ, MSc, סמנכ"ל הטכנולוגיות של טלקום סלובניה.
"חיפשנו באופן פעיל שותפים מבוססים, ואקטליס מילאה את הצרכים שלנו לפתרונות גישה לאתרנט עמידים וגמישים שנוכל להתקין עכשיו עבור פריסת הפס הרחב הלאומי של טלקום סלובניה ושלאחר מכן יתרחבו איתנו כשנצמח".
התקן הגישה לאתרנט ML698 של אקטליס שיצא לשוק לאחרונה, יחד עם המדרגיות שלו, היו גורמים חשובים מבחינת טלקום סלובניה בתהליך המכרז. "הצטרכנו פתרון שמונה זוגות קומפקטי שיאפשר לנו לצרף לקוחות עם מספר מבואות נמוך באזורי הצפיפות הנמוכה שלנו, אבל שיהיה מדרגי כדי למלא את הצרכים של לקוחות במרכזי ערים המאוכלסים בצפיפות", ציין פולייץ. "אנו מתקינים את ML698 במשרדים מרכזיים ובמסופים מרוחקים ברחבי המדינה, שם הוא פועל כמיקרו DSLAM".
ML698, שהוא תואם לתקנים ומוקשח לתנאי הסביבה, מרחיב את פתרונות המשרד המרכזי והמסופים המרוחקים של אקטליס, ומציע פתרון EFM מיני הצרפה קומפקטי ומשתלם למקומות עם מספר נמוך של זוגות. ML698 פועל בטופולוגיה של נקודה לנקודות מרובות, ומחבר עד ארבעה התקני גישה ML600. ניתן לחבר כל אחד מהתקני הגישה ML600 של אקטליס אל ML698 באמצעות חיבור מהיר (HSL) הכולל אחד עד שמונה זוגות נחושות מחוברים. אפשר לתמוך בכל צירוף של זוגות נחושת לכל HSL עד לשמונה זוגות בסך-הכל לכל יחידת ML698.
בזכות המהירויות הסימטריות המצוינות של עד 15 מס"ש לזוג נחושת שהיא מספקת, אקטליס ממלאת תפקיד חשוב, יחד עם ספקיות תקשורת ברחבי אירופה, במאמצים לשכנע רגולטורים האחראים על תקשורת להגמיש את מגבלות המהירות בתשתיות נחושת ציבוריות עבור הטכנולוגיות שיכולות להבטיח תואמות ספקטרלית.
"אחד הגורמים המבדלים, שהיה גם גורם מפתח בהחלטה של טלקום סלובניה, הוא שהטכנולוגיה EFMplus™ של אקטליס מאפשרת את קצבי הנתונים הגבוהים האלה מבלי להשפיע על שירותים אחרים שחולקים את אותה תשתית נחושת", אמר פולייץ. הטכנולוגיה EFMplus™ של אקטליס עוזרת לטלקום סלובניה לבנות תשתית פס רחב ברמה עולמית ברחבי המדינה כולה".
אקטליס פעילה מאוד ברחבי אירופה, ועוזרת למדינות ולספקי תקשורת קיימים לנצל את תשתיות רשתות הנחושת הקיימות שלהם כדי לקבל שירותי פס רחב שמוכנים לפעולה מהר ובלי ההוצאות או העיכובים של פריסת קווי סיב אופטי חדשים, לדברי ג'ו מנואלה, סגן נשיא בכיר למכירות כלל עולמיות באקטליס.
"אנו ממשיכים בהצלחה מסחררת באירופה ובהעמקת אחיזתנו שם", אמר מנואלה, שציין ששוק אירופה, המזרח התיכון ואפריקה יציב כמו השוק האמריקני. "ספקי שירות חשובים ברחבי היבשת בוחרים את אקטליס במידה רבה בגלל המחויבות המתמשכת שלנו לקצב, הגעה ואמינות כמו של סיב אופטי, או כפי שאנו מכנים זאת - "שלושת ה-R של EFM" (rate, reach, reliability), שהם כולם דרישות קריטיות להספקת שירותי אתרנט ברמת ספק תקשורת המסוגלים לעמוד בהסכמי רמת שירות בדרגה גבוהה".

תאריך:  08/09/2009   |   עודכן:  08/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il