חברת סונול עולה בקמפיין מבצע לקראת ראש השנה בהשקעה של כשני מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין מציעה חברת סונול ורשת חנויות הנוחות So good מבצע מאתגר במיוחד ללקוחות הרשת: לקוחות סונול So good מוזמנים לגלות כמה תפוחים יש בחנות So good (לפי מידות מדויקות שמפורסמות). לקוחות אשר יציינו במדויק או יהיו הקרובים ביותר למספר התפוחים הנכון יקבלו במתנה מכשיר IPHONE של APPLE ללא הגרלה.
קמפיין מבצע ראש השנה יעלה עם הסלוגן "I phone כל יום מתנה" באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי. הקמפיין כולל סרטון פרסומת בערוץ 2, 10 ו-24, קמפיין אינטרנט, קמפיין רדיו ופרסום בנקודות מכירה.
לדברי עדי גל אביצור, מנהלת השיווק של סונול, חברת סונול ממשיכה להפתיע את לקוחותיה ויוצאת במבצע ראש השנה חדשני ואטרקטיבי במיוחד שתואם את קונפסט החברה לפיו כל מי שנכנס לתחנות התדלוק של סונול ולחנויות הנוחות זוכה להתרעננות ולהתחדשות.
חברת סונול מונה כ-215 מתחמי תדלוק ברחבי הארץ, בהן מפעילה החברה 127 חנויות נוחות ברשת Sogood, המציעות מגוון רחב של מוצרים ושירותים ללקוחות הרשת, ביניהם, משיכת מזומנים, אינטרנט אלחוטי, הטענת זמן אוויר בטלפונים, קפה, סחלב, צ'וקולטה, מאפים, כריכים, חטיפים וכיוב'.