X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת למטייל
▪  ▪  ▪
יובל לימון [צילום: יח"צ]

לאחר שנתיים של פיתוח השיקה היום קבוצת למטייל, את האתר החדש של הקבוצה, בהשקעה של כ-1.1 מיליון דולר. הפופולריות הרבה שצבר אתר למטייל, הובילה את קבוצת למטייל, לבנות מחדש אתר משופר ומשודר, ולדאוג לכך שהוא יהווה את הבשורה החדשנית והעדכנית ביותר שישנה בתחום אתרי הטיולים. בהתאם לכך, באתר החדש הושקעה חשיבה רבה, תכנון ומשאבים והוא מציע שיפורים רבים הן ברמת התכנים והן ברמה הטכנולוגית.
לראשונה בישראל, יציע האתר החדש מערכת קרדיטציה, המקשרת באופן מוצלח בין העולם הווירטואלי לעולם הריאלי. כל פעולה שתעשה על-ידי הגולשים באתר, ותוסיף לתכני האתר, תזכה את הגולש בנקודות אשר יקנו לו מגוון גדול של מתנות בסניפי למטייל השונים הפזורים בכל רחבי הארץ. בנוסף, מאוקטובר השנה, כל קנייה בחנויות הרשת תזכה אף היא בנקודות. מדובר אם כן, בחיבור מלא בין העולם הווירטואלי לזה הריאלי כאשר הגולשים לוקחים חלק פעיל בתכני האתר, והשתתפות 'ווירטואלית' זו מתורגמת לעולם ה'ריאלי' בו הם זוכים בתמורה לכך בנקודות השוות כסף.
אתר למטייל נכנס לראשונה מאז הקמתו, לתחום המסחרי, ובתחילת 2010, תושק באתר מערכת לאיתור עסקות והזמנות שירותי תיירות של למטייל. האתר יסרוק ויציע לגולשים את העסקות הזולות והאמינות ביותר הקיימות בשוק המקומי והעולמי ויאפשר קישור לביצוע הזמנות Online. כמו-כן, יציע אתר למטייל גם רכישת ביטוחי טיולים, תחום בו מעורבת קבוצת למטייל כבר למעלה מ-15 שנים.
יובל לימון, מנכ"ל קבוצת למטייל, מסר במסיבת העיתונאים אותה ערכה הקבוצה לרגל השקת האתר החדש כי: קבוצת למטייל רואה את אתר למטייל כמנוע צמיחה מרכזי שלה בשנים הבאות. "אנו מסתכלים על האתר כמוצר יצוא, לשיווק הגולש הישראלי בפני מדינות או חברות המעוניינות לפנות אל התייר הישראלי כאל קהל יעד. משלחת של נציגי למטייל תיסע השנה לתערוכת התיירות הגדולה בעולם WTM בכדי לשווק את האתר אל מול החברות הרלוונטיות". עוד הוסיף לימון, כי בהמשך לשיתופי פעולה הנקשרים בימים אלו עם גורמים בינלאומיים גדולים, יתורגם אתר למטייל למספר שפות.
אתר למטייל החדש, נבנה ועוצב על-פי תורתו של ג'ייקוב נילסן, בעיקר לפי הגדרותיו לניראות ולשימושיות באינטרנט. כך למשל, נילסן מדגיש את חשיבותו של כל עמוד באתר בהשוואה לחשיבותו של העמוד הראשון (ה-Home Page) כך שיציג עבור הגולש (המגיע בעיקר ממנועי החיפוש) את כל המידע הרלוונטי הפופולרי עבורו כמענה מדויק לסיבה שבגללה הוא הגיע לאתר. עוד מפריד נילסן בין דפי תוכן לדפי ניווט ומדגיש כי בדפי הניווט הגולש לא יבחין בתכנים נוספים ויתרכז אך ורק בתשובה אותה הוא מחפש, על כן יש לדאוג כי דפים אלו יהיו נקיים מתוכן נוסף ו/או פרסומות ויהיו ברורים ככל הניתן.
שפת האתר הוחלפה ל-PHP תוך התאמת ושיפור המערכות הקיימות, עיצוב האתר הינו על-פי התקנים המתקדמים ביותר הקיימים בעולם האינטרנט, נערכה באתר התאמת SCO מתקדמת וכן הותאמו ועודכנו כל התכנים שהרבים שהיו קיימים באתר הישן.
בנוסף לכך, הוקמו מערכות חדשות לשיפור והעצמת חוויית הגלישה ומכילות את החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בתחום:
  • מערכת "הטיול שלי" מאפשר לכל גולש להקים אתר טיולים פרטי משלו באתר למטייל, בו הוא יוכל לעדכן מפרטי הטיול שלו, כולל איסוף חומרים, בניית מסלולי טיול על-גבי מפות, בלוגים ועוד. מפות (Zoom in Zoom out) בצמוד לכל הכתבות והטיפים באתר.
  • מערכות וידאו (סטרימינג) לאיסוף והצגת קטעי וידאו שנסרקו מכל העולם (כ-12,000 קטעי וידאו) וכן קטעי וידאו שישלחו על-ידי גולשים ישראלים.
  • מערכת פודקאסט - כתיבה, הקלטה ושידור. ניתן להאזין דרך האתר או באמצעות הורדה לטלפונים סלולריים.
  • מערכת אירועים ופסטיבלים ברחבי העולם הגוזרת את המידע על-פי 16 סוגי פרמטרים שונים.
  • מערכת חברתית לזיהוי ואיתור מטיילים בשטח ויצירת תקשורת ביניהם.
  • אינדקס אתרים עולמי - מאפשר לגולש גלישה ישירה של למעלה מ-15,000 אתרי מידע לטיולים מכל העולם - מנותחים ומחולקים על-פי אזורים גיאוגרפיים.
אתר למטייל הוקם בשנת 1999 והיה לאתר המטיילים הראשון בישראל. האתר מכיל כמות אדירה של 400,000 עמודי מידע ונחשב לאחד מאתרי המטיילים הגדולים בתחומו בעולם. מתוך האידיאולוגיה בה מאמינה קבוצת למטייל, מעניק האתר את שירותיו חינם למנויים (הצטרפות לאתר אינה כרוכה בתשלום), והוא מציע גם את "חנות למטייל", חנות וירטואלית, המציעה אלפי מוצרים במחירים מוזלים למטיילים. יובל לימון, מנכ"ל למטייל, הדגיש במהלך מסיבת העיתונאים, כי אתר למטייל התפתח, מתוך ועל בסיס חנויות הרשת, הנתפסת כמותג אמין ואיכותי (בכל העולם וגם בישראל מרבית האתרים אשר קמים על בסיס של מותג ריאלי אמין ומקצועי זוכים להצלחה). קבוצת למטייל הפכה עם השנים לגוף מוסדי ותוכני וכך העולם הוירטואלי של למטייל על כל תכניו המקצועיים מצטרף בצורה מושלמת אל העולם הריאלי של החנויות.
אתר למטייל, הוא בעל אחוזי חשיפה גדולים במיוחד ממוצע חודשי של 850,000 גולשים ייחודיים וכ-40,000 גולשים ייחודיים ביום. במועדון הגולשים של האתר רשומים כ-350,000 חברים והוא מציע כמות עצומה של מידע לגולשים אשר שוהים בו בממוצע 6.20 דקות לסשן גלישה. אתר למטייל הינו האתר היחיד בארץ המחולק הן על-פי חתכים גיאוגרפיים והן לפי עולמות תוכן והוא האתר היחיד בעולם המשלב בין "תוכן שחור" - מידע ממקורות מוסמכים, לבין תוכן אפור - מידע של גולשים אשר כותבים במיוחד עבור האתר, לבין תוכן לבן - תוכן המורכב מקהילת הגולשים. השילוב של שלושת מקורות התכנים גם יחד, הוא זה המעניק לאתר את עוצמתו ואת חוזקו.
במהלך מסיבת עיתונאים הציג מנכ"ל למטייל, מחקר ממנו עולה בתחום האינטרנט ישנה התחזקות של אתרי התוכן התיירותי על-פני אתרי הזמנות שירותי טיסה. מנתוני המחקר אשר נערך באנגליה, עולה כי, גולשים באתרי תיירות מחפשים בעיקר תוכן תיירותי (התוכן הוא המלך החדש של האינטרנט) ופחות סגירת עסקות. 73% מכלל הגולשים באתרי תיירות גולשים באתרי תוכן, ורק - 27% גולשים באתרי הזמנות. עוד הוסיף לימון, כי טום גלוסר, מנכ"ל רוייטרס לשעבר, קבע עמדה מעניינת ביותר בנוגע לאתרי הנישה, לדבריו, בכל תחום נישה יש לגולש הממוצע אתר אחד אליו יפנה. (תמיד יש אתר חדשות מועדף, אתר כלכלי מועדף, אתר תיירות מועדף וכו'), שתי קביעות אלו, יש בהן גם להסביר את הסיבות להצלחת אתר למטייל אשר משויך לאתר נישה המוביל בתחומו, וחוזקתו המרכזית היא בשפע התכנים שהוא מציע.

תאריך:  14/09/2009   |   עודכן:  14/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירה לוי
- הודעה מטעם מוזיאון הרצל
רינת שגיא
- הודעה מטעם המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל
אפרת לאור
- הודעה מטעם אתר getgreen
ענת פרידמן
- הודעה מטעם אל על
קרנית יחסי ציבור
- הודעה מטעם רשת תכשיטי אבגד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il