X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת לילית קוסמטיקה
▪  ▪  ▪
קלרי קלוס [צילום: יח"צ]

חברת לילית קוסמטיקה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לנשים - LOLA של מארק ג'יקובס.
תקציב לילית קוסמטיקה מנוהל על-ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב והוא ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש ספטמבר.
הקונספט
מארק ג'ייקובס, המעצב החם ביותר בזמננו, הפך ממעצב אופנה לאייקון תרבותי. עיצוביו מלאים באנרגיה, יצירותיו עמוסות בצבעים מרעננים המשרים ביטחון רב. LOLA הבושם החדש של ג'ייקובס, היא יצירתו האישית של המעצב. חזונו המכתיב מה נשי וסקסי בעיניו שמור רק לאופי הבולט שלו, הניכר בכל עיצוביו. "יש צד נוסף באישה שלי שעוד לא הצגתי", אומר המעצב, "הבושם החדש חושף פן אחר באישיותה של הדמות הנשית אליה אני מכוון. DAISY היה בושם תמים ומתוק ואילו LOLA בשל וסקסי יותר. זהו השם הראשון שעלה במוחי, לאחר שהרחתי את הגרסה הסופית של הבושם", הוא מוסיף.
הפרסומת
לפרסומת הבושם נבחרה לככב לא אחרת מאשר הסופרמודל החביבה על ג'ייקובס, קלרי קלוס המחזיקה ברזומה עשיר ביותר של הופעות בשערים ובתצוגות של המעצב עצמו לצד מעצבי על אחרים. את קלרי צילם למודעה יורגן טלר, אשר גם הוא מחזיק ברזומה עשיר של עבודות אופנה, בכללן עבודה משותפת רבה עם המעצב. "אמרתי ליורגן שיש לי עניין רב לעשות את הפרסומת הזו עם קלרי. יש לה לוק רענן, צעיר ומבט שובב בעיניים, המסתיר סוד מסוים, אותו סוד אשר בשנייה אחת עלול להפוך אותה לסוג של ערפדית מוצצת דם", אומר ג'ייקובס. "אני מאוהב במראה המסתורי שלה", הוא מוסיף.

תאריך:  16/09/2009   |   עודכן:  16/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il