חברת לילית קוסמטיקה יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש לנשים - LOLA של מארק ג'יקובס.
תקציב לילית קוסמטיקה מנוהל על-ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב והוא ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש ספטמבר.
הקונספט
מארק ג'ייקובס, המעצב החם ביותר בזמננו, הפך ממעצב אופנה לאייקון תרבותי. עיצוביו מלאים באנרגיה, יצירותיו עמוסות בצבעים מרעננים המשרים ביטחון רב. LOLA הבושם החדש של ג'ייקובס, היא יצירתו האישית של המעצב. חזונו המכתיב מה נשי וסקסי בעיניו שמור רק לאופי הבולט שלו, הניכר בכל עיצוביו. "יש צד נוסף באישה שלי שעוד לא הצגתי", אומר המעצב, "הבושם החדש חושף פן אחר באישיותה של הדמות הנשית אליה אני מכוון. DAISY היה בושם תמים ומתוק ואילו LOLA בשל וסקסי יותר. זהו השם הראשון שעלה במוחי, לאחר שהרחתי את הגרסה הסופית של הבושם", הוא מוסיף.
הפרסומת
לפרסומת הבושם נבחרה לככב לא אחרת מאשר הסופרמודל החביבה על ג'ייקובס, קלרי קלוס המחזיקה ברזומה עשיר ביותר של הופעות בשערים ובתצוגות של המעצב עצמו לצד מעצבי על אחרים. את קלרי צילם למודעה יורגן טלר, אשר גם הוא מחזיק ברזומה עשיר של עבודות אופנה, בכללן עבודה משותפת רבה עם המעצב. "אמרתי ליורגן שיש לי עניין רב לעשות את הפרסומת הזו עם קלרי. יש לה לוק רענן, צעיר ומבט שובב בעיניים, המסתיר סוד מסוים, אותו סוד אשר בשנייה אחת עלול להפוך אותה לסוג של ערפדית מוצצת דם", אומר ג'ייקובס. "אני מאוהב במראה המסתורי שלה", הוא מוסיף.